בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    בדיקת דם ויטמינים

    בזכות בדיקת דם ויטמינים, תוכלו להחזיר את האיזון לחייכם – ביעילות ובמהירות. לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מנסים לשמור על איזון בין תזונה בריאה לבין פעילות ספורטיבית. עם זאת, לכל פעולה שאנו מבצעים ישנה השלכה על חיינו, כאשר מחסור בוויטמינים הינו דוגמא טובה לכך. מרגישים עייפות וחוסר ריכוז? מעוניינים להגביר את חילוף החומרים בגוף? או שמא תרצו למנוע את הירידה בצפיפות העצם? כך או כך, הומן טסט יסייעו בכך – על ידי ביצוע בדיקת הדם ושליחת התוצאה המדויקת.

    בדיקת דם ויטמינים: לשמור על האיזון הרצוי

    אורח חיים בריא משמש הרבה מעבר לטרנד. למעשה, מדובר במודעות כלפי המזון שאנו אוכלים והפעילות הספורטיבית שאנו מבצעים. שילוב של שני היבטים אלו יחדיו יסייע לנו להאריך את חיינו – וליהנות מהיום-יום לצד יקרינו. עם זאת, במקרים רבים אנו נוטים לקחת שילוב זה צעד אחד רחוק מדי – כאשר אחד הביטויים לכך הינו מחסור בוויטמינים. במילים אחרות, אכילה מועטה מדי או פעילות ספורטיבית מוגזמת יכולה להוביל לכדי מחסור רב במגנזיום.

    כמו כן, ישנן קבוצות שונות באוכלוסייה אשר נמנעות מאכילת בשר, דגים וביצים. בין אם מדובר באידיאולוגיה צמחונית או שמא מדובר בתזונה מוקפדת ומתוכננת, במשך הזמן הגוף יכול לסבול ממחסור בוויטמין B12.

    לצד קבוצות אלו, ישנם אנשים אשר אינם מקדישים את הזמן לשילוב בין תזונה נכונה לבין פעילות ספורטיבית. נמענים מפעילות גופנית קבועה? ממשיכים לאכול מזונות מעובדים או רווי מלח? תזונה לקויה זו יכול להוביל, בסופו של דבר, למחסור בוויטמינים.

    כדי שנוכל לחזור לדרך המלך – ולהחזיר את האיזון לגוף, מומלץ לעבור בדיקת דם. מטרתה של בדיקה זו היא לאתר את החוסר בוויטמינים – ובכך, לאפשר למטופל להתחיל בטיפול המתאים.

    לאור כל זאת, חשוב ביותר להתעמק במידע על רמת ויטמינים בגוף האדם. יחד עם זאת מערכת בריאות ציבורית לא נותנת אפשרות לכך, שכן ניתן לבדוק במסגרת קופת חולים רק ויטמינים בודדים ורק כפעם בשנה! אנו מציעים אלטרנטיבה: בדיקת פנל של 15 ויטמינים ומינרלים, נוגדי חומצות, חומצות אמיניות – כך ניתן לדעת בצורה מדויקת מה חסר לגופנו (כולל ויטמין C – מעבדה יחידה בארץ המבצעת בדיקה הזו). פאנל הבדיקות כולל:

    קרוטן A ,ויטמין B12, ויטמין E, ויטמין B3, ויטמין B6, ויטמין, ויטמין B11

    B1, ויטמין B2, ויטמין B5, ויטמין B7, ויטמין D3, ויטמין ,K1, CoQ10, קרניטין ,ויטמין C

    בדיקת דם ויטמינים בבית שלכם

    בין אם מדובר במחסור באומגה 3, ברזל או שמא מדובר בוויטמינים ומינרלים אחרים – כדי לשמור על בריאותכם ואיכות חייכם, מומלץ לפנות אל הומן טסט. החל מקביעת מועד הבדיקה, ביצוע דיגום הדם על ידי גורמים רפואיים מקצועיים ועד קבלת התוצאה – צוות העובדים ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובעיה.

     

    להזמנת בדיקה לחץ כאן

    *** המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר ואינו מחליף יעוץ רפואי

    כל הבדיקות לגבר כל הבדיקות לאשה

    כל הבדיקות גנטיותכל הבדיקות א' -ת'

    בדיקת דם ויטמין D

    נכון להיום, מחסור בוויטמין D מהווה בעיה עבור 80% מאוכלוסיית העולם. לאנשים יש מחסור בוויטמין זה בגלל חוסר אור שמש וחוסר תזונה מאוזנת. ויטמין D הוא חומר פעיל ביולוגית אשר מסיס שומן שגוף האדם זקוק לו לצורך החלפת סידן וזרחן, ייצור הורמונים מסוימים, שמירה על מערכת חיסונית ותפקוד תקין של כל האיברים והמערכות. ישנם מספר סוגים של ויטמין D. ויטמין D3 הוא הנפוץ ביותר, שכן מאמינים שהוא נספג טוב יותר מהאחרים. כדי לוודא כי התזונה שלכם מאוזנת ואתם לא סובלים ממחסור ויטמין D ניתן לבצע בדיקת דם ויטמין D. חברת הומן טסט מאפשרים לכם גם לחסוך בזמן ולא לפגוע באורך החים האינטנסיבי שלכם, ומגיעים עד עליכם עם שירותי מעבדה חדשניים ללקיחת בדיקות דם.

    אילו תסמינים מרמזים על הצורך בביצוע בדיקת דם ויטמין D?

    מחסור בוויטמין D מעורר את התרחשותן של מחלות מסוכנות, כגון, אוסטאופורוזיס או תצורות אונקולוגיות. מחקר שנערך לאחרונה מצא שאנשים הסובלים ממחסור בויטמין D נוטים יותר לחלות בקורונה. תסמינים של מחסור בוויטמין D:

    • עלייה או ירידה בלתי מבוקרת במשקל;
    • תפקוד לקוי של בלוטת התריס והלבלב;
    • הידרדרות בפעילות בלוטות יותרת הכליה, המעיים והלב;
    • פציעות ושברים תכופים;
    • שבריריות של שיער וציפורניים;
    • בעיות בשיניים;
    • חרדה, שינה חסרת מנוחה, עצבנות;
    • סחרחורת תכופה;
    • חולשה ועייפות;
    • כאבים במפרקים;
    • כאבי שרירים ועוויתות;
    • הזעה מוגברת;
    • לחץ דם גבוה;
    • יובש ופריחה בעור;
    • מחלות ויראליות וזיהומיות תכופות;

    כפי שניתן לראות, התסמינים דומים מאוד לאלו של חסרים תזונתיים אחרים. כדי לקבוע את הרמה המדויקת של ויטמין D בגוף ולזהות את המחסור בו, חשוב לבצע בדיקת דם ויטמין D.

    באיזו תדירות צריך לבצע בדיקות דם לויטמין D?

    רצוי לבצע בדיקת דם ויטמין D לפחות פעם בשנה, גם אם לא רואים סימפטומים של מחסור בו. ואם אתם מרגישים חולים באופן כללי או החמרה באחד התסמינים שיכולים לרמוז על מחסור בוויטמין או שינויי תזונה קיצוניים בחייכם, אז תעברו בדיקה באופן מידי. כדי לא לחכות בתורים הארוכים של קופות החולים, הזמינו אחות פרטית לביצוע בדיקת הדם אצלכם בבית. חייגו עוד היום אל הומן טסט!

    בדיקת דם ויטמינים

    ויטמינים הם חומרים אורגניים, שתפקידם לווסת את כל התהליכים המתרחשים בגוף האדם. גם חוסר וגם עודף של ויטמין כזה או אחר מובילים לשינוי בבריאות הכללית ולהופעת מספר תסמינים ספציפיים, בהתאם לתפקיד שממלא חומר זה. עם הומן טסט ניתן לבצע בדיקת דם ויטמינים ומיקרו-אלמנטים לצורך אבחון נוסף ושיפור הבריאות בעזרת הטיפול המתאים.

    מה ניתן להבין מביצוע בדיקת דם ויטמינים?

    ביצוע בדיקת דם ויטמינים מאפשרת לזהות את המחסור או העודף שלהם בגוף, להעריך את היחס בין חומרים אורגניים זה לזה. המצב הנפוץ ביותר הוא hypovitaminosis. זה יכול להיגרם מתת תזונה, מחלות עיכול, צורך מוגבר בתוספים של ויטמינים (למשל במהלך הריון והנקה), אלכוהוליזם כרוני ונטילת מספר תרופות.

    Hypervitaminosis לעומת זאת, מתרחש לעתים רחוקות למדי. התוצאה המתקבלת לאחר ביצוע בדיקת הדם מאפשרת לזהות או למנוע התפתחות של מספר מצבים פתולוגיים על ידי שיפור הרכב הויטמינים והמינרלים.

    מתי מומלץ לערוך בדיקת דם לוויטמינים?

    מומלץ לבצע בדיקת דם לקביעת רמת הויטמינים בגוף במקרים הבאים:

    זיהוי של hypovitaminosis או hypervitaminosis בנוכחות תלונות לא ספציפיות;

    • הערכת אופי התזונה;
    • מצבים הקשורים לפגיעה בספיגה של חומרים מזינים;
    • הסרת חלק מהקיבה;
    • פתולוגיה של הכבד;
    • מחלות של הלבלב;
    • אלכוהוליזם כרוני;
    • אנמיה;
    • מחלות של שיניים וחניכיים;
    • התכווצות שרירים;
    • אקנה;
    • תקופת ההריון וההנקה.

    מספר תסמינים עשויים להצביע על צורך בבדיקת ויטמין. אלה כוללים עור יבש, שבריריות ונשירת שיער, אובדן תיאבון, ירידה במערכת החיסונית ונדודי שינה.

    כיצד מתבצעת בדיקת הדם?

    הצורך לבצע בדיקה עבור ויטמינים ומינרלים נקבע על ידי רופא. ניתן להמליץ ​​על בדיקה ממוקדת של ויטמינים או קומפלקס של מספר ויטמינים החשובים ביותר. לצורך הבדיקה, עליכם לתרום דם מוריד. בהמשך מתבצעות הבדיקות הבאות:

    • ניתוח ביוכימי;
    • כרומטוגרפיה נוזלית;
    • בדיקת אנזים חיסונית (ELISA).

    אם אתם ביצעתם ניתוח לקיצור קיבה, שיניתם באופן קיצוני את התזונה שלכם, חשים לא בטוב לאורך היום ללא סיבה כביכול, זה הזמן שלכם ליצור קשר עם הומם טסט ולהזמין שירותי בדיקות מעבדה עד הבית. את התוצאות תקבלו במהירות למייל האישי ותוכלו להתייעץ עם הרופא המטפל שלכם לגבי המשך טיפול.

    בדיקת ויטמין B12

    ויטמין B12 הוא קבוצה שלמה של חומרים פעילים ביולוגית המכילים קובלט. אבל לעתים קרובות יותר, כאשר מדברים על ויטמין B12, מתכוונים רק לציאנוקובלמין, בצורה זו רוב הוויטמין נכנס לגוף. בדיקת ויטמין B12 היא בדיקת דם פשוטה. התוצאות שתבלו יכולות בקלות לשפר את אורך החיים שלכם אם תקבלו את הטיפול הנכון, במידה ואתם חווים מחסור בוויטמין. כדי לגלות האם יש לכם מחסור בוויטמין תוכו לערוך בדיקת דם פשוטה באופן פרטי בהומן טסט, אשר מתחייבים לשמירה על רמת היגיינה גבוהה, בטיחות ודיסקרטיות. את התוצאות תקבלו ישירות למייל שלכם, תוך זמן קצר.

    יתרונות של ויטמין B12 בגוף

    ויטמין B12 מסייע לגוף לספק תהליכים חשובים:

    • סינתזת DNA,
    • הפקת אנרגיה,
    • שמירה על תפקוד תקין של מערכת העצבים.

    כמו כן, ויטמין B12, יחד עם ויטמינים אחרים מקבוצת B, מעורב בתהליך המרת חומצת האמינו למתיונין. אם ויטמין B12 אינו מספיק, תהליך זה עלול להשתבש. במקרה זה, הומוציסטאין מתחיל להצטבר בגוף. הוא פוגע בדפנות הפנימיות של כלי הדם, ועליהם מופקדים רובדי כולסטרול בקלות רבה יותר, מתפתחת טרשת עורקים ונוצרים קרישי דם. זה מוביל לעתים קרובות לחסימה של הוורידים, ואחריו התקף לב או שבץ. בנוסף, ויטמין B12 מסייע במניעת התפתחות אנמיה – ירידה במספר תאי הדם האדומים.

    למה לבצע בדיקת ויטמין B12?

    הרופא עשוי להמליץ ​​על בדיקת ויטמין 12 כדי לגלות את הגורם לאנמיה או נוירופתיה (הולכת דחף לקויה לאורך סיב העצבים), וכן לעקוב אחר יעילות הטיפול בהם. בנוסף, נשים בהריון ואימהות מניקות גם צריכות לעקוב אחרי ערכי ויטמין B12 שלהן. סימנים נפוצים המראים על הצורך בביצוע בדיקת ויטמין B12:

    • תסמינים נפוצים של מחסור בוויטמין B12;
    • זיהוי של חריגות על פי תוצאות בדיקת דם כללית;
    • רמות גבוהות של הומוציסטאין בדם;
    • גיל המטופל: בילדים ובקשישים, ויטמין B12 עלול להיספג בצורה גרועה;
    • תת תזונה: תזונה טבעונית או צמחונית;
    • שימוש באלכוהול;
    • נטילת תוספי ויטמין B12.

    אם הרופא שלכם או אתם חושדים כי ההרגשה הכללית שלכם נובעת ממחסור או עודף של ויטמין B12, אל תחכו בתור הארוך של המרפאה, צרו קשר עם הומן טסט והזמינו בדיקת דם עד הבית.

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      בדיקת דם ויטמין D

      לגוף אנושי יש מכלול רחב מאוד של צרכים, אשר באופן טבעי מסופקים לנו מהמזון שאנו אוכלים. ואולם, כאשר מסתכלים על בדיקות דם של מרבית האוכלוסייה, בעיקר במדינות שבהן תרבות צריכה מודרנית, ניתן לגלות את ההשפעות של אורח החיים על הבריאות של הגוף. כמעט כל אחד מאיתנו סובל מחוסר איזון, במיוחד בוויטמינים הדרושים למערכות הגוף השונות. במקרים מסוימים יש דרישה של רופא המשפחה לבצע בדיקת דם ויטמין d, כדי למפות באופן יותר ממוקד את המצב של מאגרי ויטמין d בדמו של המטופל. לשם כך, אתם יכולים להזמין שירות בדיקת דם ויטמין d עד הבית, של הצוות המקצועי של חברת Human Test. אנו נסייע לכם לקבל שירות מקצועי באווירה מרגיעה ונעימה לכם.

      מדוע חשוב לבצע בדיקת דם ויטמין d?

      לכל ויטמין שאנו צורכים, יש השפעה על תפקוד מערכות שונות בגוף שלנו. על פי עיקרון זה, בבדיקות דם ויטמין d אנו רוצים לגלות מה הן רמות הוויטמין בדם, כדי לקבל תמונה רחבה של תפקוד הגוף. ויטמין d הוא ויטמין שמסייע בתהליכי ספיגה כימיים של זרחן וסידן במעי הגס. ולכן, הוא מהווה אלמנט מפתח בתהליך בניית העצמות בגוף האדם. כדי לשמור על צפיפות עצם ברמה הרצויה, ולהבטיח את איתנות מבנה השלד של הגוף, אתם צריכים לשמור על רמות ויטמין d מאוזנות במערכת הדם, בכל דרך אפשרית. מחסור בוויטמין d יכול להעלות את ההיתכנות לשברים, ובמיוחד לשברים בעצם האגן בגילאים מבוגרים. שבר זה יכול להיות שבר מסכן חיים ומאד קשה להחלמה. בבדיקת דם פשוטה, אתם יכולים להבין מה הן רמות הוויטמין בדם שלכם ולפעול בהתאם לצרכי הגוף, כדי לשמור על מצבכם הבריאותי תקין, גם בהווה וגם לטובת העתיד לבוא.

      בדיקת דם ויטמין d בבית שלכם

      בדרך כלל, הדרך הקלה ביותר לשפר את רמות הוויטמינים בדם היא על ידי תזונה. ואולם ויטמין d נספג בדרך כלל על ידי חשיפה קבועה לאור השמש או בשימוש קבוע בתוספי תזונה ומזונות עשירים בוויטמינים. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לשנות את אורח החיים שלכם, הוא לבצע בדיקת דם ויטמין d, בעזרת צוות רפואי מקצועי. ולשם כך, אתם יכולים להזמין את חברת Human Test לביצוע בדיקת דם ביתית. אנו מגיעים לכל מקום בו אתם נמצאים, עם שירות מעבדה נידית, שמכיל את כל הטכניקות המתקדמות ביותר לפענוח בדיקות דם.

      בדיקת דם ויטמינים ומינרלים

      חברות הבריאות הציבוריות מספקות לנו שירותי ניטור מצב רפואי מאוד מוגבלים. אם אתם לא חולים כרוניים או סובלים ממצבים רפואיים מורכבים ומוכרים, סביר להניח שלא תקבלו בדיקות דם מקיפות, על בסיס קבוע או בפרק הזמן המתאים לכם. אם חשובה לכם הבריאות שלכם, ואתם מוכנים להשקיע משאבים כדי לקבל פרופיל ברור על המצב הרפואי שלכם, ביצוע בדיקת דם ויטמינים שכוללות פנל ויטמינים, הן ההחלטה הנכונה עבורכם. ולשם כך, אתם יכולים לפנות לצוות הרפואי המקצועי של חברת Human Test. אנו נסייע לכם ליצור את ההרכב המושלם של בדיקות הדם לוויטמינים שלכם, מתי ואיך שנוח לכם לערוך אותן.

      מה הן בדיקת דם ויטמינים ומי צריך לבצע אותן?

      בדיקות דם ויטמינים, הן בדיקות סקר כלליות שמבוצעות על ידי לקיחת דם מגוף החולה. המטרה המרכזית של בדיקות אלו היא ליצור תמונה קלינית מלאה על רמות הוויטמינים השונים בגופו של הפרט, כדי לשפר את איכות החיים ואורח החיים. מבחינת הפן הטכני של הבדיקות, ניתן להתאים הרכב הוויטמינים שאתם בוחנים בהתאם לצרכים שלכם. יחד עם זאת, על פי הפרוטוקולים הרשמיים של מרבית קופות החולים ייתכן ויהיו הגבלות על הרכבי הבדיקות הניתנות לכם, כדי לחסוך בעלויות.
      בדיוק כדי לחפות על המרווחים בבדיקות הקיימות כיום, אתם יכולים לפנות לחברות פרטיות אשר מציעות ללקוחות שלהם בדיקות פנל ויטמינים. בדיקות פנל ויטמינים הן בדיקות עומק מקיפות מאוד שכל אחד יכול לעבור. כל הוויטמינים שנמצאים וחיוניים לתפקודים הבסיסיים שלנו, נמדדים בבדיקה זו. כך, המטופל מקבל את התמונה הרחבה והמדויקת ביותר למצבו הרפואי. יחד עם הרופא שלכם, ניתן להסיק מסקנות, להתאים טיפול תרופתי ולאפשר לכם לשפר משמעותית את אורח החיים שלכם ורמת הבריאות הכללית של כל מערכות הגוף השונות. כך, ניתן גם לשלול בעיות אחרות שלא קשורות לחוסרי ויטמינים ויכולות להיות קשות לא פחות.

      בדיקת דם ויטמינים עד בית הלקוח

      אבחון נכון, הוא אבחון אשר מסתכל על כלל הפרמטרים השונים של המטופל, מתוך רצון להבין את התנהגות הגוף כולו. ולכן, אם אתם רוצים לקבל את התמונה הקלינית הנכונה ביותר לכם, מומלץ לעבוד בדיקות דם ויטמינים, עם דגש על בדיקות פנל מקצועיות. אנו בחברת Human Test מסייעים לכם להתאים את הבדיקה הביתית המושלמת לצרכים שלכם, כדי לקבל את הטיפול הרפואי המתקדם והטוב ביותר, לאורך זמן.

      בדיקת ויטמין B12

      כל ילד וילדה יודעים היום כמה חשוב לשמור על אורח חיים מאוזן, על תזונה מגוונת ועל שילוב של פעילות גופנית. יחד עם זאת, רוב הישראלים לא יודעים עד כמה חשוב לבדוק את רמות הוויטמינים שיש לנו בדם באופן קבוע, ובהתאמה גם לטפל במקרים של מחסור בקבוצת ויטמינים כל שהיא. הדוגמה הבולטת ביותר בתחום היא בדיקת ויטמין b12 שרבים מאוד מהססים או לא מודעים לחשיבות שלה. ואולם, הבדיקה הפשוטה יחסית, אשר מבוצעת בנטילת דמים מהירה, יכולה לסייע לכם להעריך את מצבכם הרפואי בדיוק ולקבל ליווי מקצועי מהימן מהרופא שלכם.

      מדוע צריך לבצע בדיקת ויטמין b12?

      כאשר מתייחסים לצריכת ויטמינים, המקור המרכזי לצריכה מבחינתם של רבים מאוד, הוא במזון. יחד עם זאת, התזונה המקובלת על רבים מאוד, שכוללת איזון בין פחמימות, חלבונים וירק, היא בחירה. כיום יש יותר ויותר אנשים רוצים לבחור באורח חיים שתואם לתפיסות העולם שלהם, אך לו דווקא משרת את הצרכים הגופניים שלהם. בכל הנוגע לצריכת ויטמין b12 המקור המרכזי והכי חשוב הוא בבשר ומוצרי מזון מן החי. ולכן, אין זה מפתיע לגלות כי רבים מהחיים באורח חיים צמחוני או טבעוני, לא מצליחים לצבור מאגרים מספקים של ויטמין זה, כדי לענות על הצרכים של הגוף.

      ויטמין b12: מתי לקחת?

      מחסור במאגרי b12 בא לידי ביטוי בשלל רחב מאוד של בעיות רפואיות, ברמות חומרה משתנות. בין מחלות כליות, דלקות קיבה כרוניות ומגרנות, אתם עלולים להתמודד עם תפקודי גוף יעילים הרבה פחות, שיהפכו את החיים היום-יומיים שלכם לקשים יותר. כמו כן, המחסור יכול להביא גם לתופעות של דיכאון, אובדן זיכרון וטנטון באוזניים. כל אלו הן תופעות שניתן לרצוי להימנע מהן, על ידי אבחון מוקדם ומדויק של המחסור. עם האבחון, תוכלו להתאים את תוספי התזונה המושלמים למבנה הגוף שלכם ולאורחות החיים שאתם חיים לפיהם.

      בדיקת ויטמין b12 עם ליווי אישי לאורך כל שלבי החיים

      לצערנו, מערכת הבריאות הישראלית לא תמיד יכולה לענות על הצרכים של כל מטופל ומטופל. כך שאין לרבים מאיתנו ברירה אחרת, אלא לפנות לעזרתם של שירותי רפואה משלימה פרטיים. ואולם כיום, אתם יכולים לקבל את המענה המדויק לצרכים הקליניים שלכם, על ידי פנייה מהירה לחברת Human Test שיכולה ליצור את בדיקת הדם האידיאלית לגילוי מחסור בוויטמינים. אנו נעשה את כל המאמצים כדי לספק לכם שירות רפואי אופטימלי, ותוצאות בדיקה מהירות ומהימנות, לטיפול מהיר.

      חוסר b12

      בדיקת ויטמין b12 הינה נפוצה וחיונית למדי ומיועדת לאבחון ובירור מצבים של אנמיה – חוסר דם הנובעת מסיבות שונות. רמה נמוכה של ויטמין B12 עלולה לגרום לפגיעה בתאי דם אדומים וכן להגדלה שלהם. התוצאה הינה רמת המוגלובין נמוכה וכדוריות דם אדומות מוגדלות וסיכון להתפתחותן של כמה מחלות. חוסר בוויטמין b12 עלול להוביל למחלות הבאות: אנמיה ממארת, אנמיה מגלובלסטית, התרבות יתר של חיידקים במעי, דלקת בלבלב, מחלת קרוהן, צליאק, אנורקסיה ועוד. ללא ספק, ויטמין b12 הינו בעל חשיבות רבה לתפקוד תקין של מערכות הגוף ולשמירה על בריאות תקינה. בכל מקרה בו קיים חשד לחוסר בוויטמין, חשוב לבצע בדיקה מקצועית וזאת על מנת לבדוק את רמתו בדם ולאבחן מהם הסיבות והגורמים שהביאו למצב זה. את הבדיקה ניתן לבצע באמצעות שירותי מעבדה רפואית מתקדמת הניתנים על ידי חברות מקצועיות המתמחות בתחום. השירות כולל ביצוע בדיקות שונות בבית הלקוח, וזאת ללא צורך בהמתנה ממושכת לתור בקופות או בבתי החולים ובתנאי נוחות מיטביים.

      החשיבות בביצוע בדיקת ויטמין b12

      ישנם כמה גורמי סיכון העלולים להוביל לחוסר בוויטמין b12 בהם: תזונה צמחונית וטבעונית שאינה מכילה כמות מספקת של הוויטמין, מטופלים שעברו ניתוחי מעי וקיבה באזור האחראי על ספיגת הוויטמין, התרבות של חיידקים במעי הגורמת להפרעה בספיגת מזון תקינה, חוסר באנזימים במעי ובלבלב הקשורים לכושר וליכולת ספיגת ויטמין b12 ועוד. הבדיקה המקצועית תאפשר לזהות מהו הגורם לחוסר בוויטמין ובהתאם לתוצאות ולמסקנות, יהיה ניתן להתאים טיפול יעיל. הבדיקה אינה מחייבת הכנות מיוחדות מצד המטופל והיא מתבצעת באמצעות לקיחת דגימת דם מזרוע הנבדק. האח או האחות המיומנים שיגיעו לביתכם, יהדקו רצועת גומי סביב חלקה העליון של הזרוע וזאת במטרה לעצור את זרימת הדם באזור ולמנוע דליפת דם מוגברת לאחר הדקירה. הדגימה מועברת למעבדת מומחים שם היא תפוענח ויתקבלו תוצאות בתוך יממה עד שתיים.

      ויטמין b12 גבוה – בדיקה עד הבית

      Human Test הינה חברה מקצועית ומובילה המתמחה במתן שירותי מעבדה רפואית מתקדמת עד הבית. בין מגוון השירותים שתוכלו להיעזר בהם: בדיקות דם פרטיות, בדיקות גנטיות, בדיקות הורמונליות, מתן עירוי, בדיקת ויטמין b12, בדיקת דימות, שירות אחות פרטית ועוד. אנו עומדים לשירותכם בזמינות מלאה ונשמח להעניק לכם מענה רפואי מקצועי לכל צורך ובעיה ביחס אישי ובמסירות.

      עוד בנושא

      חומצות אורגניות בשתן

      בדיקה של חומצות אורגניות בשתן מתבצעת בחולים עם חשד למגוון רחב של הפרעות מטבוליות. קבוצת המחלות המטבוליות התורשתיות כוללת כ-150 מחלות המאופיינות בהפרשה מוגברת של חומצות אורגניות בשתן. רוב המחלות קשורות להפרות של שלב מסוים של קטבוליזם של חומצות אמינו. להתאמת הטיפול הנכון ביותר, חשוב לבצע בדיקות מתאימות לבירור המצב הבריאותי שלכם. רק כך הרופא המטל יוכל לתת מענה לבעיות...
      קרא עוד

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון נועדה לזהות הריונות בסיכון גבוה ללדת תינוק עם תסמונת דאון. בדיקות אלו מורכבות מבדיקת דם ואולטרסאונד. ישנם סוגים שונים של בדיקות לזיהוי תסמונת דאון. הבדיקה המומלצת תלויה בשלב ההריון בו האישה פונה לייעוץ. תוכנת מחשב מחשבת את הסיכוי לעובר עם תסמונת דאון, בהתאם לגיל האם, גיל ההריון ותוצאות בדיקת הדם. אם תוצאת הניתוח מצביעה על...
      קרא עוד

      בדיקת חלבון עוברי

      בדיקת חלבון עוברי בודקת 3 חלבונים בדם האם ומתאם את התוצאה לגיל העובר, גיל האם ומשקל הגוף ונתונים נוספים. הבדיקה מזהה יותר מ-65% מהעוברים בסיכון לפתח תסמונת דאון וכן מסייעת באבחון מומים נוספים, בעיקר מומים במערכת העצבים המרכזית של העובר. ניתן לבצע בדיקה נוספת להורמונים המאפשרת לזהות 70% -75% מהעוברים עם תסמונת דאון. כדי להיות תמיד עם יד על הדופק,...
      קרא עוד
      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי