בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    בדיקה למחלות מין

    בדיקת STD פרטית

    בדיקת ( Sexually Transmitted Diseases (STD– בדיקה לשלילת מחלות מין פרטית תתבצע במקרים בהם המטופלים קיימו יחסי מין מבלי להשתמש באמצעי המניעה המתאימים. כמו כן, ריבוי פרטנרים יכול להוביל להדבקות במחלות מין שונות. ככל שחולפות השנים, הולכת וגוברת המודעות בכל הנוגע לחיי מין בריאים ומהנים. במקביל לכך, גורמים רפואיים חוזרים ומדגישים את חשיבותם של אמצעי מניעה; אמצעים אשר מטרתם למנוע את קיומן של מחלות מין והעברתן לאחרים. חוששים שמא נדבקתם במחלה דרך מגע מיני? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל הומן טסט ולבקש בדיקת std פרטית. עסק זה מתמחה בביצוע בדיקות דם ושתן עד הבית – למגוון מטרות.

    בדיקת STD פרטית: לשמור על בריאות תקינה

    כיום, כולנו כבר יודעים: אין בושה בקיום יחסי מין. למעשה, מדובר בפעולה בריאה ביותר. במקביל לכך, כדי שחוויה זו אכן תהיה מהנה – מומלץ ביותר להשתמש באמצעי מניעה. כך, לא ניתן יהיה להעביר לפרטנר STD – או בשמו המלא, Sexually Transmitted Disease. עם זאת, המלצות לחוד – כאשר המציאות היא דבר אחר לחלוטין. בין אם מדובר בצעירים או שמא מדובר בבוגרים, רבים מקבוצות אלו מבקשים לעבור בדיקת STD פרטית.

    מטרתה של בדיקה זו היא, בין היתר, לזהות האם המטופל חולה באחת מהמחלות העוברות במגע מיני; מחלות כדוגמת כלמידיה, גונוריאה, הרפס, זיבה, HIV ועוד. כמו כן, כדי שניתן יהיה להתאים את הטיפול למחלה מוקדם ככל הניתן, יש לבצע בדיקת דם ושתן מקצועית. בנוסף, על הצוות הרפואי המבצע את הבדיקה להתמחות בבדיקה זו וכמובן – לשמור על דיסקרטיות.

    חוששים לעבור בדיקת STD במרפאות או בבתי חולים? עומדת בפניכם אפשרות מומלצת: בדיקת דם ושתן עד ביתכם. כך, תוכלו לשמור על פרטיותכם כראוי. כמו כן, הצוות הרפואי אשר ייקח מכם את דיגום הדם מחזיק בידע ובניסיון הדרושים למשימה. כל שנותר לכם לעשות כדי לשפר את בריאותכם הוא לפנות אל חברה העוסקת בכך – ולהזמין את שירותיה.

    המחלות שניבדקות הם בפנלים של 7 או 9 מחלות הכי שכיחות

    פנל של 7 מחלות מין:

    1. מיקופלסמה הומינוס – Mycoplasma hominis
    2. מיקופלסמה גנטליום – Mycoplasma genitalium
    3. גונוריאה (זיבה) – Gonorrhea
    4. קלמידיה (כלמידיה) – Chlamydia
    5. אורופלסמה 1- Ureaplasma Urealyticum
    6. אורופלסמה 2  – Ureaplasma Parvum
    7. טריכומנס – Trichomonas vaginalis

    פנל של 9 מחלות מין(כולל פנל של 7 מחלות ובדיקה לשתי מחלות נוספות):

    1. הרפס גניטאלי – Genital herpes
    2. הרפס לביאלי – Labial herpes

    ***הבדיקה נעשית בשיטת PCR  ומתבצעת מדגימה שנלקחת משתן ראשון של הבוקר

    סטנדרט עבודה גבוה

    שמירה על הבריאות צריכה לעמוד לעיני כולם – במיוחד כאשר מדובר במחלות העוברות במגע מיני. ביצעתם יחסי מין לא מוגנים? ברצונכם לוודא כי לא נדבקתם ב-STD? אתם מוזמנים ליצור קשר עם הומן טסט. עסק זה, שפועל מאז 2012, מציע שירותי מעבדה רפואית – בסטנדרט מרשים ומקצועי ביותר.

    להזמנת בדיקה לחץ כאן

    *** המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר ואינו מחליף יעוץ רפואי

    כל הבדיקות לגבר כל הבדיקות לאשה

    כל הבדיקות גנטיותכל הבדיקות א' -ת'

    בדיקה למחלות מין

    מחלות מין הוא מונח המאחד קבוצה של מחלות זיהומיות המועברות לרוב מאדם לאדם באמצעות מגע מיני. הגורמים הגורמים למחלות אלו הם חיידקים ווירוסים. העברה של הגורם הזיהומי אפשרי גם מאם נגועה לילדיה במהלך ההיריון או הלידה. הגורם הסיבתי עשוי להיות נוכח בגוף באופן א-סימפטומטי, ובמקרה זה האדם הוא רק נשא של מחלות מין. עם זאת, נשיאה סמויה מסוכנת לא פחות: הסיכון להדביק את בן הזוג המיני בזיהום, אבחון מאוחר ועיכוב בטיפול, פגיעה באיברי המין הפנימיים, הכרוכים בעקרות, זיהום תוך רחמי של העובר במהלך ההיריון, וכן, תוצאה, הריון מסובך והתפתחות עוברית, עד להתפתחות פגמים. כדי להיות בטוחים שאתם בטוחים ולא מסכנים גם את בני הזוג שלכם, תוכלו לעשות בדיקה למחלות מין. עם האחות המוסמכת של הומן טסט ביצוע הבדיקה הוא מהיר וללא כאבים, הרי מדובר בבדיקת דם פשוטה. את התוצאות תוכלו לקבל במהירות למייל שלכם, ולגשת לטיול המתאים במידת הצורך.

    מדוע חשוב לעבור בדיקה למחלות מין?

    בדיקה בזמן לזיהומים המועברים במגע מיני והטיפול בהם מונעות מספר בעיות לא נעימות ומסוכנות בבריאות הרבייה של האישה! מומלץ לעבור בדיקה מקיפה לאיתור STI, שמטרתה לזהות זיהומים נפוצים המועברים במגע מיני באמצעות שיטות אבחון מודרניות. יש צורך לבדוק לא רק אם משהו מפריע לכם. אם אישה קיימה יחסי מין לא מוגנים, חובה להיבדק למחלות מין, גם אם אין סימפטומים של כאבים ואי נוחות. אבחון של זיהומים המועברים במגע מיני בתנאי מעבדה מודרניים מתבצע במגוון שיטות יעילות, המאפשרות לזהות את הגורם לזיהום ולבחור את הטיפול האופטימלי.

    מתי חשוב לגשת לבדיקה מקיפה למחלות מין?

    כיום, צעירים וצעירות רבים מזלזלים בסכנות של מחלות מין. יש צורך לבצע בדיקות על מנת לוודא ששום דבר לא מאיים על בריאות האם והעובר, ואם יש זיהום להתחיל טיפול יעיל למניעת השלכותיו השליליות. חובה לבצע בדיקה למחלות מין אם התרחש מגע מיני לא מוגן, גם אם אין תסמינים שמפריעים לכם. כמו כן, לפני תכנות הריון ולידה על האישה לעבור בדיקה לזיהוי מחלות מין. במקרים מסוימים יכול להיות כי שני ההורים יהיו צריכים לעבור את הבדיקה. להזמנת אחות מקצועית עד הבית וביצוע הבדיקה בזמן שנוח לכם, מבלי לשנות את סדר היום שלכם, חייגו את הומן טסט!

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      בדיקות למחלות מין אנונימיות

      מאז שנות השמונים של המאה הקודמת, עלו לכותרות מחלות המין והביאו לעלייה עצומה בכמות הנדבקים והחולים. מאז ועד היום הרפואה המודרנית הצליחה להביא לשינוי עצום ומשמעותי ביכולות האיתור והבדיקה, כמצו גם ביכולות הטיפול למחלות המין. הבעיה היחידה שנותרה היא הבושה. רבים מאוד לא רוצים או נמנעים מבדיקה רק בשל החשש מהסטיגמה שדבקה במחלות המין. כדי לענות על בעיית הבושה, ישנן חברות שמציעות שירותי בדיקה למחלות מין, עם צוות אחיות וערכות בדיקה שמגיעות עד לדלת הבית שלכם ומספקות מענה נכון לצרכים שלכם. חברת Human Test מספקת שירות בדיקה למחלות מין עד בית הלקוח, עם שירות דיסקרטי ותוצאות מהירות.

      ביצוע בדיקה למחלות מין – כדי לשלול או לטפל במהירות

      בדיקה למחלות מין היא הפתרון הכי קל ונגיש שיש למדע ולרפואה היום, כאשר מתעורר חשש למחלות מין. אמנם ישנם טיפולים מונעים שיכולים להפחית את הסיכון להידבקות, אך אם כבר קיים החשש של הידבקות, זו היא הדרך הכי נכונה לאמת את החששות ולהתחיל בטיפול שנחוץ לכם. לבדיקה יש שלושה יתרונות מרכזיים שבגללם אתם רוצים לבצע את האבחון במהירות. ראשית, מפני שהבדיקה יכולה לאשש בכלל את עצם ההידבקות. ככל שעוברות השנים כך ברור יותר לציבור הכללי, כי הידבקות במחלות מין יכולה להיות קטלנית וחשוב לטפל בה במהירות. שנית, כדאי לבדוק מה היא מחלת המין הפרטנית שבה חליתם. כיום יש בדיקות פנל למחלות מין שמציעות סקירה כוללת של כל מחלות המין הידועות לנו. כך אתם תדעו בדיוק מול מה אתם עומדים ואיך להתמודד עם המחלה. שלישית, כדי ליצור לרופא המטפל את טופס האבחנה המקצועי הברור והקוהרנטי ביותר, לתגובה מהירה למחלה.

      בדיקה למחלות מין ב Human Test

      בכל הנוגע להידבקות במחלות מין, האלמנט הכי חשוב הוא אחריות. גם אם עד היום לא חששתם מקיום יחסי מין ללא אמצעי מניעה. עתה, מעת שעלה החשש להידבקות במחלות מין, אתם צריכים לקחת אחריות על הבריאות שלכם. בד בבד גם חיי המין של הפרטנרים שלכם צרכים להשתנות והאחריות לבריאותם מוטלת על הכתפיים שלכם. ולכן, אנחנו בחברת Human Test מאפשרים ללקוחות שלנו לבצע בדיקות חשאיות לגילוי מחלות מין. במידה והבדיקה יצאה חיובית, תוכלו לקבל את כל הפרטים המלאים של הבדיקה ולהעבירם אל הרופא המטפל ליצירת תוכנית טיפול ארוכת טווח. כך, תוכלו לשמור על איכות החיים שלכם ועל הבריאות המינית של השותפים שלכם למיטה.

      עוד בנושא

      חומצות אורגניות בשתן

      בדיקה של חומצות אורגניות בשתן מתבצעת בחולים עם חשד למגוון רחב של הפרעות מטבוליות. קבוצת המחלות המטבוליות התורשתיות כוללת כ-150 מחלות המאופיינות בהפרשה מוגברת של חומצות אורגניות בשתן. רוב המחלות קשורות להפרות של שלב מסוים של קטבוליזם של חומצות אמינו. להתאמת הטיפול הנכון ביותר, חשוב לבצע בדיקות מתאימות לבירור המצב הבריאותי שלכם. רק כך הרופא המטל יוכל לתת מענה לבעיות...
      קרא עוד

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון נועדה לזהות הריונות בסיכון גבוה ללדת תינוק עם תסמונת דאון. בדיקות אלו מורכבות מבדיקת דם ואולטרסאונד. ישנם סוגים שונים של בדיקות לזיהוי תסמונת דאון. הבדיקה המומלצת תלויה בשלב ההריון בו האישה פונה לייעוץ. תוכנת מחשב מחשבת את הסיכוי לעובר עם תסמונת דאון, בהתאם לגיל האם, גיל ההריון ותוצאות בדיקת הדם. אם תוצאת הניתוח מצביעה על...
      קרא עוד

      בדיקת חלבון עוברי

      בדיקת חלבון עוברי בודקת 3 חלבונים בדם האם ומתאם את התוצאה לגיל העובר, גיל האם ומשקל הגוף ונתונים נוספים. הבדיקה מזהה יותר מ-65% מהעוברים בסיכון לפתח תסמונת דאון וכן מסייעת באבחון מומים נוספים, בעיקר מומים במערכת העצבים המרכזית של העובר. ניתן לבצע בדיקה נוספת להורמונים המאפשרת לזהות 70% -75% מהעוברים עם תסמונת דאון. כדי להיות תמיד עם יד על הדופק,...
      קרא עוד
      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי