בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    בדיקת דם לאלרגיה

    בזכות בדיקת דם לאלרגיה, תוכלו להשיב את השליטה על חייכם – ולהחזיר אותם למסלולם התקין. כאשר אנו מדברים על אלרגיה, הכוונה היא לתגובה קשה של מערכת החיסון נגד גורם מזיק לגוף. זה יכול להיות חיידק, וירוס, אבקני פרחים, עובש או מזון. היבטים אלו מייצרים תגובה קשה בדרכי הנשימה ועוד. חוששים שמא אתם או ילדיכם אלרגיים לדבר מה? אתם מוזמנים ליצור קשר עם הומן טסט – ולהזמין בדיקת דם עד הבית. כך, תוכלו להגיע אל האמת ביעילות ובמהירות.

    חשיבותה של בדיקת דם לאלרגיה

    ילדים ומבוגרים כאחד יכולים לסבול מאלרגיה. בין אם מדובר בעונת מעבר ואיתה הגירויים החיצוניים, מזון המעורר תגובה פיזית או שמא מדובר בהיבט אחר – אלרגיה מתבטאת בתסמינים חמורים המשבשים את איכות החיים. סובלים מתחושת גירוד בפה או בחלקים אחרים בגוף? חווים פריחה של העור? בין אם מדובר בהיבט כזה או אחר, חשוב ביותר לברר מה עומד מאחורי הסימפטומים.

    כיום, אנשים החוששים כי הם אלרגיים למזון או לחומרים אחרים יכולים לבדוק זאת בדרך פשוטה למדי: בדיקת דם לאלרגיה. חשוב להדגיש כי לאורך השנים האחרונות, קיומה של אלרגיה הולכת ונהיית נפוצה ביותר. בהתאם לכך, השתכללו בדיקות הדם הבודקות את קיומן של אלרגיות – כאשר מטרתן לאשש את ההנחה מבלי ליצור תגובות פיזיולוגיות חמורות אצל הנבדק עצמו.

    בין אם מדובר באלרגיה לסוגי מזון שונים, פרוות של חיות, אבקות פרחים ועוד – כדי להגיע אל האמת במהירות, יש לפנות אל צוות רפואי ומקצועי המתמחה בביצוע בדיקות דם לאלרגיה. כמו כן, רצוי לברר האם מומחים אלו מגיעים עד בית המטופל ומבצעים את הבדיקה באופן פרטי. כך, תוכלו לחסוך זמן יקר – מבלי לבלות שעות ארוכות בתור.

    לבחירתכם:

    • פאנל רגישות ל 44 מזונות.
    • פאנל רגישות ל 90 מזונות.
    • פאנל רגישות ל 180 מזונות.
    • פאנל רגישות ל 270 מזונות.

    להגיע עד לבית המטופל

    אלרגיה למזון או לאלמנטים אחרים איננה גזירת גורל, להיפך. בהתאם, כדי שתוכלו להיערך בהתאם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל הומן טסט. לצד ביצוע סוג בדיקת דם זו, עסק זה מתמחה גם בביצוע בדיקות גנטיות, בדיקות סיכון למחלות לב ועוד – ומגיעים עד לבית המטופל.

     

    להזמנת בדיקה לחץ כאן

    *** המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר ואינו מחליף יעוץ רפואי

    כל הבדיקות לגבר כל הבדיקות לאשה

    כל הבדיקות גנטיותכל הבדיקות א' -ת'

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      עוד בנושא

      חומצות אורגניות בשתן

      בדיקה של חומצות אורגניות בשתן מתבצעת בחולים עם חשד למגוון רחב של הפרעות מטבוליות. קבוצת המחלות המטבוליות התורשתיות כוללת כ-150 מחלות המאופיינות בהפרשה מוגברת של חומצות אורגניות בשתן. רוב המחלות קשורות להפרות של שלב מסוים של קטבוליזם של חומצות אמינו. להתאמת הטיפול הנכון ביותר, חשוב לבצע בדיקות מתאימות לבירור המצב הבריאותי שלכם. רק כך הרופא המטל יוכל לתת מענה לבעיות...
      קרא עוד

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון נועדה לזהות הריונות בסיכון גבוה ללדת תינוק עם תסמונת דאון. בדיקות אלו מורכבות מבדיקת דם ואולטרסאונד. ישנם סוגים שונים של בדיקות לזיהוי תסמונת דאון. הבדיקה המומלצת תלויה בשלב ההריון בו האישה פונה לייעוץ. תוכנת מחשב מחשבת את הסיכוי לעובר עם תסמונת דאון, בהתאם לגיל האם, גיל ההריון ותוצאות בדיקת הדם. אם תוצאת הניתוח מצביעה על...
      קרא עוד

      בדיקת חלבון עוברי

      בדיקת חלבון עוברי בודקת 3 חלבונים בדם האם ומתאם את התוצאה לגיל העובר, גיל האם ומשקל הגוף ונתונים נוספים. הבדיקה מזהה יותר מ-65% מהעוברים בסיכון לפתח תסמונת דאון וכן מסייעת באבחון מומים נוספים, בעיקר מומים במערכת העצבים המרכזית של העובר. ניתן לבצע בדיקה נוספת להורמונים המאפשרת לזהות 70% -75% מהעוברים עם תסמונת דאון. כדי להיות תמיד עם יד על הדופק,...
      קרא עוד
      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי