בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    בדיקת דם בלוטת התריס

    בדיקת דם לבלוטת התריס הינה חיונית במגוון מקרים ומצבים וחשוב לדעת כי ניתן לבצעה גם באמצעות שירותי מעבדה רפואית מתקדמת עד הבית. לבלוטת התריס יש תפקיד מרכזי בוויסות קצב חילוף החומרים בגוף והיא חיונית לשמירה על בריאות תקינה. באמצעות בדיקות דם, ניקור מחט עדין או בדיקה על קולית, ניתן לזהות בעיות בבלוטת התריס וכך להתאים טיפול אפקטיבי. לצד הבדיקה והתאמת הטיפול הרפואי הנכון, ברוב המקרים, משולב גם טיפול תזונתי שנועד לאזן ולשפר את פעילות הבלוטה ולהוות טיפול משלים למענה הרפואי. הבדיקה כוללת מדידת רמתם של מספר הורמונים רלוונטיים, כאשר על סמך רמה זו ניתן להבין האם יש בעיה בתפקוד הבלוטה.

    מתי יש לבצע בדיקות דם בלוטת התריס?

    שירותי מעבדה רפואית מתקדמת עד הבית יעניקו לכם מענה מקצועי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, יחסכו לכם זמן המתנה ממושך ומיותר, טרחה ויאפשרו לכם ליהנות ממגוון טיפולים ובדיקות בביתכם בתנאי נוחות מיטביים. הבדיקה מבוצעת על ידי אח או אחות מוסמכים, מנוסים ומיומנים שעברו הכשרה מקצועית מתאימה. הבדיקה מתבצעת בהתאם לנהלים ולתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות ובפיקוח צמוד של קופות החולים. עיקר הבדיקה מתמקד ומתרכז בהורמון TSH במטרה לקבל מידע אודות תפקודה של בלוטת התריס. מדובר בבדיקת דם פשוטה ושגרתית שניתן להזמין בכל מקרה בו קיים חשש לתפקוד לא תקין או חוסר איזון של בלוטת המגן. ההורמון TSH מיוצר בבלוטת ההיפופיזה – בלוטת יותרת המוח והוא משפיע על בלוטת התריס לייצר את ההורמונים T3 ו – T4  האחראים של וויסות קצב חילוף החומרים בגוף.

    מה כוללת בדיקת TSH

    את הבדיקה מומלץ לבצע בכל מקרה בו קיים חשש לפעילות יתר או לתת פעילות של בלוטת התריס, וכן בקרב אנשים שמטופלים תרופתית בבלוטת המגן וזאת על מנת ללנטר את תפקודה. בנוסף נבדקת רמתם של נוגדני תירואיד פראוקסידאז העלולים לשבש את ולפגוע באנזימים החיוניים ליצירת הורמוני T3 ו – 4T. לאחר סיום תהליך הבדיקה שהינו פשוט וקצר ומתבצע באמצעות החדרת מחט דקיקה לזרוע המטופל, הדגימה מועברת למעבדה מקצועית שם היא תפוענח על ידי רופא מומחה שיעדכן את הנבדק בתוצאות בתוך 24 עד 48 שעות וינחה אותו כיצד יש להתנהל ומהן דרכי הטיפול הנדרשות.

    בלוטת התריס בדיקה – פתרונות רפואיים מתקדמים עד הבית

    חברת הומן טסט מספקת שירותי מעבדה רפואית מתקדמת עד הבית שיחסכו לכם זמן המתנה ממושך וטרחה רבה. צוות רופאים בכיר, אחים ואחיות מוסמכים וטכנאים מיומנים יגיעו לביתכם ויספקו לכם מענה רפואי לכל צורך ובעיה וכל זאת ביחס אישי ומסירות.

    בדיקת דם בלוטת התריס

    בדיקות דם לבלוטת התריס

    בלוטת התריס אחראית על חילוף החומרים בגוף, החל מייצור אנרגיה ועד לוויסות טמפרטורת הגוף. כישלון בעבודתה מוביל לבעיות בריאותיות חמורות. בדיקות דם לבלוטת התריס עוזרות לגלות מה קורה עם בלוטת התריס ולבחור את הטיפול הנכון. את הבדיקות המקיפות, המדויקות והמהירות ביותר תוכלו לעשות בבית בעזרת השירות החדש של חברת הומן טסט. האחיות מוסמכות של הומן טסט מבצעות את הבדיקות הדרושות במקסימום בטיחות ושירה על תאנים היגייניים.

    מתי יש לבצע בדיקות דם לבלוטת התריס?

    רופאים רושמים בדיקות דם לבלוטת התריס כדי לזהות הפרות של עבודתה. הבעיה יכולה להיות רמה מוגברת, כלומר יתר פעילות בלוטת התריס, או אי ספיקה – תת פעילות של בלוטת התריס. כל אדם בריא צריך לעבור בדיקת הורמון בלוטת התריס לפחות פעם בשנה. התסמינים של אי תקינות לפעילות בלוטת התריס מגיעים בדרגות חומרה שונות. בשלבים המוקדמים, אנשים עשויים שלא לחשוד שיש להם בעיה כשהיא. לעתים קרובות תת פעילות בלוטת התריס גורמת לאדם להרגיש מנומנם כל הזמן. אבל עלייה הדרגתית בלתי סבירה במשקל ובצקת הם כבר ביטויים קיצוניים של צורה מוזנחת של תת פעילות בלוטת התריס. בפועל, הרופא מתחיל לחשוד שייתכן שלאדם יש תת פעילות של בלוטת התריס, כאשר הביטויים האפשריים של המחלה עדיין לא הפכו כל כך בולטים: למשל, לאדם יש טמפרטורת גוף נמוכה כל הזמן. דיכאון ומצב רוח ירוד גם נותנים לרופא סיבה לחשוד כי תת פעילות בלוטת התריס עשויה להיות הבעיה.

    בדיקת דם להורמון ממריץ בלוטת התריס

    בדיקת דם הנלקחת מהווריד, שבה נקבע ריכוז ההורמון של בלוטת התריס (TSH) בדגימה. תוצאות הבדיקה מאפשרות לרופא להבין באיזו יעילות פועלת בלוטת התריס. TSH פועל כמו דוושת גז ביוכימית. בעזרתו בלוטה קטנה הממוקמת בבסיס המוח, שולטת על תפקוד בלוטת התריס. אם ההורמונים שלה בדם הופכים נמוכים מדי, בלוטת המוח מגבירה את ייצור ה-TSH. זה גורם לבלוטת התריס להגביר את הסינתזה של ההורמונים שלה. ואם יש יותר מדי מהם בדם, בלוטת המוח מפסיקה לייצר TSH. אצל אנשים בריאים זה מוביל להפחתה בייצור הורמוני בלוטת התריס. אם יש חשד לתת פעילות של בלוטת התריס – זה הוא מצב שבו בלוטת התריס אינה מייצרת מספיק הורמונים, ופעילות יתר של בלוטת התריס, להיפך היא פעילה יתר על המידה, ויש יותר מדי הורמונים בדם. אם אתם חווים תסמינים העלולים לרמז על בעיה בבלוטות התריס, צרו קשר עם הומן טסט ובצעו את הבדיקה הנחוצה עוד היום!

    בדיקת דם בלוטת התריס צום

    בלוטת התריס היא איבר קטן בצורת פרפר הממוקם בבסיס הצוואר. חצאי הבלוטה ממוקמים משני צידי קנה הנשימה ומחוברים ברצועה דקה של רקמת בלוטות – האיסתמוס. מכיוון שכמעט כל דבר בגופנו תלוי במערכת החיסונית, הירידה שלה משפיעה מאוד על התמונה הכוללת של ההורמונים האנושיים, וזה, בתורו, מוביל לחוסר איזון. כאשר אתם מתחילים לחוש מגוון תסמינים אשר משפיעים על אורח החיים שלכם, בקשו מהרופא שלכם הפנייה לבדיקת כדי לקבל תוצאות אמינות עבור בדיקת דם בלוטת התריס צום הוא הכרחי. אל תשתמשו בתירוץ של חוסר זמן לגשת למעבדה! מהיום שירותי מעבדה עד הבית שמספקים הומן טסט מביאים לכם את הפתרון. שירותי מעבדה של הומן טסט זמינים עבורכם בכל שעה שנוח לכם. אל תדחו את הבדיקות שיכולות לשפר את איכות חייכם.

    מאילו סיבות יכולות להיות בעיות בבלוטת התריס?

    בלוטת התריס מספקת את הבסיס לחיים יציבים של הגוף:

    • נשימה וטמפרטורת הגוף;
    • קצב הלב ותפקודי מערכת העצבים – מרכזית והיקפית;
    • כוח השרירים ומשקל הגוף;
    • רמת כולסטרול;
    • מחזורי מחזור ומחזור, מערכת הרבייה ועוד.

    המחלות הנפוצות ביותר של בלוטת התריס:

    תת פעילות בלוטת התריס היא חוסר בהורמוני בלוטת התריס.

    פעילות יתר של בלוטת התריס היא עלייה ברמות ההורמונים שלוש טרייודותירונין (T3), תירוקסין (T4). בהתאם לרמת התרחשות ההפרעה, נבדלים הסוגים הבאים של פעילות יתר של בלוטת התריס.

    בדיקת דם בלוטת התריס צום למה צריך אותו?

    כדי לאתר האם לבלוטת התריס שלכם יש בעיה בתפקוד או לא, הרופא ישלח אתכם לבצע בדיקות דם. אתם צריכים לשם ביצוע בדיקת דם בלוטת התריס צום, כך ניתן למדוד את נוכחות ההורמון בצורה המדויקת והנכונה ביותר. מכיוון שהפרעה בגוף קשורה לעיתים קרובות ללחץ עצבי, עבודה יתר, תת תזונה, העצות הפשוטות האלה יעזרו לשמור על הבריאות שלכם:

    • אל תעבוד יתר על המידה;
    • נסה להימנע ממצבים מלחיצים ככל האפשר;
    • להפחית את רמות הסוכר בגוף
    • לכלול בתפריט מזונות המכילים יוד (אצות ים, תפוחי אדמה, חמוציות, תותים, שזיפים מיובשים, שרימפס, טונה, שעועית לבנה) אשר משפיעים לטובה על פעילות בלוטת התריס.

    לביצוע הבדיקה עוד היום, חייגו אל הומן טסט, והזמינו אחות מוסמכת עד הבית!

    אם אתה חושד שיש לך מחלה בבלוטת התריס, אל תדחה ביקור אצל הרופא. הפרת הורמונים היא תהליך מסוכן למדי, אם הוא מתחיל, הוא יהפוך לצורה כרונית, יתעוררו סיבוכים. בדוק את בריאותך בזמן וסמוך רק על אנדוקרינולוגים מנוסים של המרכז הרפואי Sanas.

    בדיקת דם בלוטת התריס

    בדיקת דם בלוטת התריס היא הבדיקה החשובה ביותר שעוזרת להעריך את תפקוד בלוטת התריס ולאתר הפרות בתפקודה. בלוטת התריס היא בלוטה הממוקמת בחלקו הקדמי של הצוואר ומורכבת משתי אונות, הממוקמות משני צידי קנה הנשימה. איבר זה מפריש 2 הורמונים עיקריים לזרם הדם, אחד מהם הוא תירוקסין. הוא מכיל 4 אטומי יוד ולכן מכונה לעתים קרובות T4. תירוקסין הופך לטריודוטירונין (הורמון T3), המכיל 3 אטומי יוד. זהו טריודוטירונין שהוא חומר פעיל ביולוגית המווסת תהליכים מטבוליים בגוף. אם אתם חושדים כי יש לכם פגיעה בתפקוד התקין של בלוטת התריס, תוכלו לבצע בדיקה להורמון בללוטת התריס בעמצאות השירות החדש של מעבדה עד הבית של חברת הומן טסט.

    מתי יש צורך לבצע בדיקת דם בלוטת התריס?

    בדיקת דם בלוטת התריס עוזרת לרופא לזהות או לעקוב אחר מצבים כגון:

    • פעילות יתר של בלוטת התריס הוא מצב שבו הבלוטה מייצרת יותר מדי הורמונים.
    • היפותירואידיזם הוא מצב בו הבלוטה אינה מייצרת מספיק הורמונים.
    • גרורות בלוטת התריס וסרטן בלוטת התריס.

    על מנת להבין האם מטופל זקוק לבדיקת דם, הרופאים מבקשים ממנו סימנים להפרעה בבלוטת התריס.

    תסמינים של יתר פעילות בלוטת התריס הם: עלייה בקצב הלב, חרדה, ירידה במשקל, רעד בידיים, חולשה, שלשול, אי סבילות לחום, נפיחות סביב העיניים, יובש, גירוי, בליטה של ​​העיניים.

    תסמינים של תת פעילות בלוטת התריס הם: עלייה במשקל, עור יבש, עצירות, סבילות לקויה לקור, איבוד שיער, עייפות, עור נפוח, מחזור לא סדיר.

    עם אילו בדיקות ניתן לאתר בעיות עם בלוטת התריס?

    בדיקה אחת או יותר נקבעות לאבחון מחלות ולמעקב אחר יעילות הטיפול. בדיקת TSH (תירוטרופי) היא האינדיקטור החשוב ביותר לתפקוד בלוטת התריס. אם TSH מוגבר, זה מצביע על הפרה של בלוטת התריס – תת פעילות ראשונית של בלוטת התריס. אם רמת ה-TSH נמוכה, הדבר מעיד על פעילות יתר של בלוטת התריס, המייצרת יותר מדי הורמונים. לפעמים רמה נמוכה של הורמון מגרה בלוטת התריס היא תוצאה של פתולוגיה של בלוטת יותרת המוח, עקב כך האחרון אינו מסוגל לעורר את בלוטת התריס לייצר מספיק הורמונים. הפרעה זו נקראת תת פעילות משנית של בלוטת התריס. לבדיקת התפקוד של בלוטת התריס שלכם חייגו עכשיו אל הומן טסט, וקבעו תור לבדיקת דם בבית על ידי אחות מוסמכת לזמן שיהיה לכם נוח.

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      בדיקה לבלוטת התריס – בדיקות חיוניות בבית הלקוח

      חברת הומן טסט מתמחה במתן שורה של טיפולים רפואיים מקצועיים עד הבית ומבצעת בדיקות מעבדה חיוניות. השירות מספק יתרונות רבים: חיסכון בזמן שכן לא תצטרכו להמתין לתור, זמינות מלאה בהתאם למועד שנוח לכם, סטנדרטים רפואיים גבוהים, עמידה בנהלים ובתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות וקופות החולים, יחס אישי ומסירות ועוד. צוות החברה כולל רופאים מומחים, אחים ואחיות מיומנים, טכנאים מוסמכים ועוד. בכל שאלה, בקשה ופנייה אנו עומדים לשירותכם ונשמח להעניק לכם מענה רפואי ושירות איכותי ביחס אישי.

      מה חשוב לדעת על בדיקת דם בלוטת התריס צום?

      בדיקת TSH מאפשרת לקבל מידע אודות תפקודה של בלוטת המגן, מדובר בבדיקת דם פשוטה ומדויקת הנעשית הן באופן שגרתי והן במקרים דחופים. בכל מקרה בו ישנם סימנים לחוסר איזון בפעילות בלוטת התריס, ישנה חשיבות רבה לבצע את הבדיקה. הבדיקה מודדת את הרמה של ההורמון TSH שמיוצר בהיפופיזה והינו בעל השפעה על ייצור ההורמונים T3 ו – 4T. פעילות יתר של בלוטת התריס תתבטא ביובש בעור, עצירות, עייפו ונשירת שיער וכאשר מדובר בפעילות יתר של הבלוטה, התסמינים שיופיען הינם: שלשולים, עייפות, הזעת יתר, אי סבילות לחום ודפיקות לב. הבדיקה מתבצעת באמצעות לקיחת דם מהווריד ובהחלט ניתן לבצע אותה בבית המטופל באמצעות שירותי מעבדה רפואית עד הבית וכך לחסוך המתנה מיותרת. לפני הבדיקה אין צורך לצום והיא מבוצעת בקלות ובמהירות בבית הלקוח, בתנאי נוחות מיטביים. דגימת הדם מועברת למעבדה מקצועית ושם היא מפוענחת על ידי רופא מומחה. הרופא יעדכן אתכם בתוצאות בתוך 24 שעות ובהתאם להן יקבע המשך טיפול.

      בדיקת דם בלוטת התריס צום

      בדיקת דם בלוטת התריס צום הינה חשובה, מועילה וחיונית למדי במגוון מצבים ומקרים. בלוטת התריס או בלוטת המגן אחראית על וויסות קצב חילוף החומרים בגופנו ובאמצעות בדיקת דם פשוטה ניתן להתאים טיפול נכון בכל מקרה בו מתגלה בעיה בתפקוד הבלוטה. בלוטת התריס ממוקמת באזור של בסיס הצוואר ובעלת צורה כשל פרפר. הבלוטה מורכבת משתי אונות. הבלוטה מפרישה הורמון שמווסת את קצב חילוף החומרים בגופנו. במקרה בו הבלוטה אינה מתפקדת בצורה תקינה, עלולות להיווצר בעיות בריאותיות שונות ומכאן שביצוע בדיקת דם לאבחון התפקוד והמצב של הבלוטה הינו בעל חשיבות רבה.

      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי