בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    בדיקת דם להורמונים

    בדיקות דם הורמונליות

    בדיקת דם להורמונים מיועדת בעיקר לנשים בהריון וכאלה העוברות תהליכי פריון. הבדיקה חיונית על מנת להעניק טיפול ראוי והוא כולל ביצוע חישוב מדויק לגבי המצב ההורמונלי של האישה.  בדיקת דם להורמונים ניתן לבצע באמצעות שירותי מעבדה עד הבית וכך לחסוך זמן המתנה ממושך ולשמור על נוחות מרבית. בדיקת הדם נדרשת לקראת התחלת טיפולי פוריות והליך הפריה או כחלק מבדיקות שגרתיות. שירותי העבדה רפואית מתקדמת עד הבית יאפשרו לכם לבצע את הבדיקה בביתכם בתנאים נוחים ובאופן פרטי וזאת ללא צורך בקבלת מרשם רופא. במידה והבדיקה דחופה, היא תתבצע עוד באותו היום או ביום למחרת ואת תוצאות הבדיקה תוכלו לקבל בתוך 24 – 72 שעות בלבד לאחר פיענוח מקצועי המבוצע על ידי רופא מומחה ומנוסה בתחום.

    סוגי בדיקת דם להורמונים

    ישנם כמה סוגים נפוצים של בדיקות דם להורמונים: בדיקת אסטרוגן, בדיקת פרוגסטרון, בדיקת טוסטסטרון ועוד. הטוסטסטרון הינו הורמון המשתייך לקבוצת הורמונים גבריים, כאשר בקרב נשים הוא מגיע בעיקר מהשחלות וכן מהורמונים נוספים המופרשים מבלוטת יותרת האדרנל. בזמן הביוץ, הפרשה זו הינה מוגברת. הורמון FSH מופרש מבלוטת יותרת המוח ותפקידו הינו ליצור גירוי להתפתחות זקיק בשחלות. אסטרוגן הינו הורמון נשי המופרש ברקמות הגוף השונות בכמה תת סוגים. בדיקת פרופיל הורמונלי מתייחסת להורמון אסטורגן מסוג Estrodiol. בדיקת דם להורמונים מאבחנת את רמת כל סוגי ההורמונים הללו בדם ועוד רבים אחרים וכאמור היא נחוצה בכמה מצבים ומקרים: נשים בהריון במטרה לוודא תקינות מהלך ההיריון, לפני טיפולי פוריות ותהליכי הפריה, אנשים הסובלים ממחלות שונות ועוד. הבדיקה מתבצעת על ידי אחים ואחיות מומחים ומנוסים בבית המטופל ומועברת לפיענוח במעבדה מקצועית. לאחר הפיענוח, הרופא המומחה יעדכן אתכם בכל הנוגע למסקנותיו ולהמשך הטיפול במידה ונדרש.

    בדיקת דם הורמונלית – שירותי רפואה ומעבדה מתקדמים עד הבית

    חברת הומן טסט מתמחה במתן שירותי מעבדה עד הבית, מבצעת שורה של בדיקות מקצועיות ומעניקה טיפולים רפואיים מתקדמים. צוות החברה כולל רופאים בכירים ומנוסים, אחים ואחיות מוסמכים, טכנאים מקצועיים ועוד. בין שלל הבדיקות והטיפולים שאנו מעניקים: בדיקות דם, מתן עירוי ברזל ונוזלים, בדיקת דימות, בדיקות גנטיות, בדיקת אי סבילות למזון ועוד. אנו עומדים לשירותכם בכל שעה ובזמינות מלאה ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי ביחס אישי.

    בדיקת דם פרופיל הורמונלי

    בדיקת דם פרופיל הורמונלי

    דאגה לעצמכם ולבריאותכם צריכה להיות במקום הראשון. אבל איך לתמוך בזה? לשאלה הזו יש הרבה תשובות ועצות. אבל לא הרבה אנשים יודעים שכל העבודה של הגוף שלנו מבוססת על הורמונים, ולכן חשוב לבצע בדיקת דם פרופיל הורמונלי על בסיס קבוע. בדיקת דם להורמונים מאפשרת לזהות חוסר איזון הורמונלי, לקבוע את הגורם למחלה ולפתח את מהלך הטיפול הנכון. את הבדיקה תוכלו לבצע בקלות בעזרת השירות של בדיקות דם פרטיות של חברת הומן טסט.

    מתי מזמינים בדיקת דם פרופיל הורמונלי?

    בדיקת דם פרופיל הורמונלי, ככלל, מתבצע אם יש חשד לחוסר תפקוד של הבלוטות האנדוקריניות או אם מתגלה עלייה בגודל הבלוטות. אינדיקציות לבדיקת הורמוני מין נשיים (אסטרוגנים) הן:

    • אי סדירות במחזור;
    • אי פוריות;
    • הפלה;
    • אקנה;
    • משקל עודף;

    אינדיקציות לבדיקת הורמוני מין זכריים (אנדרוגנים) הן:

    • חשד להתפתחות תהליכי גידול;
    • תפקוד לקוי של השחלות;
    • הפרה של הכליות;
    • עודף משקל (השמנת יתר);
    • אי פוריות;
    • אקנה;
    • בנשים – צמיחה מוגזמת של שיער בגוף.

    ניתוח הורמונלי נקבע במהלך ההריון במקרה של חשד להתפתחות פתולוגית של העובר. בדיקה להורמון hCG , המיוצר על ידי תאי הממברנה העוברית, מאפשר לזהות הריון כבר ביום ה-6-10 לאחר ההפריה.

    בדיקת דם להורמונים בעת תכנון הריון

    חשוב מאוד לבצע בדיקת דם פרופיל הורמונלי בעת תכנון הריון. הערכה בזמן של הרקע ההורמונלי תמנע בעיות אפשריות. ההורמונים העיקריים הנבדקים בעת תכנון הריון:

    • FSH (הורמון מגרה זקיקים) – אצל נשים הוא אחראי על גדילת ביצית (זקיק) בשחלה. אצל גברים, זהו אחד מהורמוני המין העיקריים המווסתים את תפקוד הרבייה.
    • הורמון LH- בנשים הוא מבטיח את השלמת הבשלת הביצית בזקיק ובעקבותיו הביוץ. אצל גברים, זה משפיע על הבשלת זרעונים.
    • פרולקטין – ממריץ הנקה לאחר לידה.
    • אסטרדיול – משפיע על כל איברי המין של האישה.
    • פרוגסטרון (הורמון הריון) – מיוצר לאחר הבשלת הביצית. ללא הורמון זה, ביצית מופרית לא יכולה להיצמד לרחם. מחסור בפרוגסטרון עלול לגרום להפלה.
    • טסטוסטרון הוא הורמון מין גברי, כמות מוגברת של טסטוסטרון בנשים עלולה להוביל להפלה, וכמות מופחתת אצל גברים עלולה להוביל לירידה באיכות הזרע.

    בעקבות ביצוע בדיקת הורמונים מקיפה ניתן לקבל את התמונה המלאה ביותר של מצב הבריאות. לקביעת בדיקת דם מקיפה של פרופיל הורמונלי צרו קשר עם הומן טסט.

    בדיקת דם פוריות

    בדיקת דם פוריות

    בדיקת דם פוריות מיועדת לבדוק את הרמה של מספר הורמונים בדם. הבדיקה מהווה חלק מבירור ראשוני בכל הנוגע לפוריות והיא מתבצעת במקרים ומצבים של קשיי פוריות, בעיות הורמונליות שונות דוגמת אי סדירות המחזור, שיעור יתר, אקנה וכן בקרב נשים המעוניינות להתחיל בהליך של הפריה מלאכותית. ההורמונים העיקריים שנבדקים הינם: TSH, פרולקטין, טסטוסטרון, אסטרוגן, LH ועוד. בעיות פוריות בקרב נשים וגברים הינן שכיחות למדי, כאשר הנתונים מראים כי כ – 15% מהזוגות סובלים מקושי להיכנס להריון. חוסר פוריות הינו מצב בו ניסיונות תדירים להרות באמצעות קיום יחסי מין לא מוגנים, אינם צולחים וזאת למשך תקופה של שנה ומעלה. את הבדיקה ניתן לבצע על ידי שירותי מעבדה רפואית מתקדמת וכך לחסוך זמן המתנה ממושך ומיותר לתור וליהנות משירות מקצועי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובנוחות מקסימלית.

    מתי נדרשת בדיקת דם פוריות?

    הסימנים המעידים כי קיימת בעיית פוריות כוללים: הפרעות במחזור הווסת, מחזורים בעלי אורך חריג וכמובן ניסיונות חוזרים ונשנים להרות ללא הצלחה. תהליך הפריה בו נוצר העובר הינו מופלא ומורכב, אולם בקרב כ – 25% מהנשים קיימת בעיה של ביוץ וזאת כתוצאה ממגוון סיבות בדגש על בעיות בהפרשת הורמונים שונים או אי איזון הורמונלי. בדיקת דם פוריות נקראת גם בדיקת דם פרופיל הורמונלי שנערכת בצום לאחר שלוש שעות ערנות. כאמור, הבדיקה חיונית ונדרשת במקרים בהם קיים קושי בכניסה להריון, אי סדירות במחזור וכן במצבים בהם אישה מעוניינת להתחיל בהליך של הפריה מלאכותית. שירותי מעבדה עד הבית יאפשרו לכם לבצע את הבדיקה החשובה ללא המתנה ובתנאי נוחות מיטביים. חברות המספקות שירותי מעבדה מתקדמים מספקות מגוון שירותים ומבצעות שורה של טיפולים ובדיקות בבית הלקוח בהם: בדיקות דם למגוון צרכים, בדיקות גנטיות, בדיקות הורמונליות, בדיקת דימות, מתן עירוי ועוד.

    שירותי רפואה מתקדמים עד הבית

    Human-Test מתמחה במתן שירותי מעבדה רפואית מתקדמת עד הבית וכל זאת על ידי צוות אנשי מקצוע מומחים, בכירים ומנוסים של רופאים מוסמכים, אחים ואחיות מיומנים, טכנאים מקצועיים ועוד. אנו מקפידים לספק מענה מקצועי העומד בנהלים ובתקנים הרפואיים הגבוהים ביותר בהתאם לדרישות משרד הבריאות וקופות החולים.

    בדיקת דם להורמונים

    הורמונים הם חומרים פעילים ביולוגית המיוצרים על ידי המערכת האנדוקרינית. הם אחראים על עבודתם של רוב האיברים החיוניים, מווסתים את הצמיחה ואת חילוף החומרים. למרות שתכולתם במחזור הדם אינה משמעותית בהשוואה למרכיבים אחרים, הם ממלאים את אחד מתפקידי המפתח בגוף. הורמונים שונים מבצעים פונקציות שונות. על מנת שהגוף שלנו יתפקד כרגיל, הרקע ההורמונלי שלו חייב להיות מאוזן. סטיות בכיוון זה או אחר מובילות מיד להפרעות, ולעתים אף לפתולוגיות חמורות. נורמות הורמונליות אינן יחידה קבועה, האחוז שלהן תלוי במין, גיל ועוד מספר גורמים. לביצוע בדיקת דם להורמונים כדי לקבל את המפה ההורמונלית של הגוף שלכם, תוכלו לבצע בקלות בעזרת חברת הומן טסט, המספקת שירותי בדיקות דם פרטיות עד בית הלקוח.

    מה הם הורמונים- הגדרה כללית

    בדיקת דם להורמונים מאפשרת לקבוע אם האיזון ההורמונלי מופר. כיום ישנה עלייה במחלות האנדוקריניות הנגרמות כתוצאה מתפקוד לקוי של הבלוטות האנדוקריניות. כדי למנוע השלכות שליליות על ידי התחלת טיפול בזמן, מומלץ לבדוק באופן קבוע את הרמות ההורמונליות שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי בדיקת דם להורמונים. מומחים מוסמכים ביותר של הומן טסט ייקחו מכם בדיקת דם, מה שיסייע לזהות בעיות בגוף בשלבים המוקדמים ביותר.

    מתי מזמינים בדיקת דם להורמונים?

    ההורמונים מעורבים כמעט בכל התהליכים החיוניים של גוף האדם בדרך זו או אחרת. החל מהלידה הם מסדירים את בריאותו של האדם, את מצבו הרגשי ואת חייו בכלל. בשל חומרים פעילים ביולוגית אלה, אדם מסתגל לשינויים סביבתיים, נכנס למערכות יחסים, מביא ילדים, במילים אחרות, קיים באופן מלא. לחוסר איזון הורמונלי יכולות להיות ההשלכות החמורות ביותר. בדיקת דם להורמונים לא נקבעת ללא בקשה מראש. כלומר, במהלך בדיקה מתוכננת, אף אחד לא יעשה מחקר על המערכת האנדוקרינית. אבחנה כזו, ככלל, מתבצעת אך ורק בהכוונה של רופא שיש לו חשד להפרעות בבלוטת התריס, סוכרת או מחלה אנדוקרינית אחרת. בנוסף, ניתוח כזה נקבע לעתים קרובות לנערות ולנשים הסובלות מאי סדירות במחזור החודשי, אי פוריות, אקנה, הפלות חוזרות והשמנה. עבור נשים בהריון, זו היא אחת מבדיקות החובה, שכן היעדר הורמון כזה או אחר עלול להוביל לתוצאות בלתי הפיכות. כדי להימנע מוצאות בלתי הפיכות מחוסר איזון הורמונלי, צרו קשר עם הומן טסט והזמינו בדיקת דם הורמונאלית מפורטת באופן פרטי.

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי