בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    בדיקת דם ללב

    בדיקות דם ללב למניעת התקף לב

    טיפול רפואי נכון, הוא לא רק טיפול באירועים אקוטיים ומסכני חיים. גם לאורך ימי השגרה אתם צריכים ורוצים להשקיע את כל המשאבים כדי להבטיח שכל מערכות הגוף עובדות בצורה תקינה. במיוחד, אם מדובר על מערכות ותפקודים חיוניים שכל כשל בהם יכול להיות קטלני, דוגמת מערכת הלב. על כן, רבים כיום מעוניינים לבצע בדיקת דם ללב בתדירות גבוהה יחסית, ועל בסיס טכנולוגיות מתקדמות, שיציגו מידע אמין ומהימן אודות תפקוד הלב הכללי. אנחנו בחברת Human Test מבינים את הצורך שלכם ומציעים לכם לקבל את הטיפול המיוחד וההולם ביותר לצרכים הרפואיים שלכם, בהתאם למאפיינים גופניים כלליים. כל זאת, בעזרת צוות מקצועי, ערכות בדיקה מיוחדות ושימוש במעבדה נידית לפענוח הבדיקות.

    שגרת טיפולים שכולל בדיקת דם ללב – לא רק לחולים כרוניים

    ערכות בדיקת דם ללב יכולות להיות מאוד שימושיות, גם לאנשים בריאים בדרך כלל. זאת, משום שמערכת הלב היא מערכת מתעתעת מאוד. יום אחד אתם מתפקדים בצורה מושלמת, ויום למחרת אתם יכולים לחוות התקף לב מסכן חיים. כשל בלב יכול להופיע כמעט בכל גיל (אם כי בתדירות נמוכה יותר בקרב צעירים), והוא מסוכן מאוד. ובדיוק מסיבה זו, רצוי לבצע כמה וכמה בדיקות, חלקן בתדירות גבוהה יותר מאחרות, כדי להעריך כל הזמן את מצבו הרפואי של הלב, ובמידת הצורך לקבל את הטיפול הנחוץ לכם. בדיקת הדם הנפוצה ביותר ללב, היא בדיקת שומנים בדם. כולסטרול ושומנים שונים שקיימים במערכת הדם, יכולים להשפיע על תפקוד הלב, עם עלייה מאסיבית בכמות השומנים בדם. השומן אוטם את הנימים והגידים הקטנים במערכת הדם. כפועל יוצא, לא מגיעה זרימת דם ללב והוא עלול לשבוק וגרום לפגיעה מוחית מסוכנת. ולכן, רבים מאוד מבצעים אחת לשלושה חודשים בדיקות כולסטרול, שיעריכו את כמות השומנים בדם.

    בדיקת דם ללב – אתם לא צריכים לצאת מהבית כדי לשמור על הבריאות 

    כיום, שירותי הרפואה הפרטיים הם הכלי הנוח והזמין ביותר לקבלת שירות רפואי איכותי, מבלי לצאת מהבית. אתם יכולים לפנות לקופת החולים ולקבל ביקור אישי של רופא. עם זאת, אם אתם רוצים טיפול שעונה על כל הצרכים שלכם, ברמה גבוהה ובזמינות שנוחה לכם, אתם יכולים לפנות לצוות חברת Human Test. אנו נעשה את כל המאמצים כדי ליצור את חווית הטיפול האידיאלית, תוך שימוש בכלי העבודה ובשיטות הדגימה הכי מתקדמות וטובות, ובצוותים הכי מנוסים ואיכותיים שיש בתחום הרפואה.

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      החשש המוצדק של רבים מאוד בעולם המודרני מבחינה בריאותית, הוא החשש מפני כשלים במערכת הלבבית. ככל שנאספים הנתונים, התקף לב הופך לאחת מהסיבות הכי נפוצות לתמותה בקרב גברים ונשים כאחד. על כן, אין זה מפתיע לגלות כי ישנים יותר ויותר אנשים שרוצים להשקיע מזמנם ומכספם כדי לרכוש טיפולים ושירותים שמטרתם היא מניעת התקף לב ויצירת שגרת חיים בריאה. על כן, המשימה הכי חשובה היא קודם כל למפות את מצבכם הבריאותי, בעזרת בדיקות דם ייעודיות למערכת הלבבית, וכך להבין מה הוא מצבכם הבריאותי נכון לעת זאת. חברת Human Test מסייעת ללקוחותיה לקבל אבחון מדויק וליווי בתהליך מניעת התקף לב, בכל שלב בחיים בו הם נמצאים, על בסיס מידע אמין וניסיון רפואי רחב.

      אם אתם רוצים להתמיד בטיפולי מניעת התקף לב, המטרה המרכזית שלכם צריכה להיות אבחון מוקדם של כל סממן לבעיה לבבית. ולכן, חשוב מאוד להקפיד על שגרת בדיקות קבועה שכוללת:
      בדיקות לשומנים בדם – באופן כללי, שומנים בדם הם אחד הגורמים המרכזיים להתקפי לב. לרוב מדובר על גוש שומן זעיר, שחוסם את אחד מהוורידים הקטנים בגוף. החסימה מונעת מעבר של דם ללב וכך נוצר התקף לב. ללא צנתור דחוף קשה מאוד להתאושש מהתקפים אלו ולכן חשוב מאוד למנוע אותם על ידי ביצוע בדיקות דם לגילוי שומנים בדם.
      בדיקות לתפקוד קרישה – ככל שיש לכם בעיות קרישה בדם, אתם יכולים למצוא את עצמכם בסיכון להתקפי לב. בדומה למנגנון השומנים בדם, גם קרישיות בדם יכולה לחסום זרימת דם בכלי הדם ולפגוע בפעילות הלב.
      ספירת דם – ספירת דם כללית יכולה להעלות אי אלו בעיות נדירות יותר במערכת הדם שלכם, כמו עלייה בכדוריות הדם הלבנות, שיכולה להיות רמז לבעיה חמורה יותר. התייחסות מקצועית נכונה לכל שינוי בהרכב הדם, היא זו שתציל את החיים שלכם ותסייע לכם לשמור על בריאות הלב.

      כל מה שאתם צריכים לעשות, כדי לשמור על מערכת הלב פועלת בתקינות לאורך שנים ארוכות, הוא לקחת אחריות על הבריאות שלכם. לשם כך, אתם יכולים לפנות לעזרת הצוות המקצועי של חברת Human Test ואנו נסייע לכם למצוא את הבדיקות המתאימות ביותר לצרכים הרפואיים שלכם. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהבריאות שלכם נמצאת כל העת בידיים המיומנות ביותר.

      עוד בנושא

      חומצות אורגניות בשתן

      בדיקה של חומצות אורגניות בשתן מתבצעת בחולים עם חשד למגוון רחב של הפרעות מטבוליות. קבוצת המחלות המטבוליות התורשתיות כוללת כ-150 מחלות המאופיינות בהפרשה מוגברת של חומצות אורגניות בשתן. רוב המחלות קשורות להפרות של שלב מסוים של קטבוליזם של חומצות אמינו. להתאמת הטיפול הנכון ביותר, חשוב לבצע בדיקות מתאימות לבירור המצב הבריאותי שלכם. רק כך הרופא המטל יוכל לתת מענה לבעיות...
      קרא עוד

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון נועדה לזהות הריונות בסיכון גבוה ללדת תינוק עם תסמונת דאון. בדיקות אלו מורכבות מבדיקת דם ואולטרסאונד. ישנם סוגים שונים של בדיקות לזיהוי תסמונת דאון. הבדיקה המומלצת תלויה בשלב ההריון בו האישה פונה לייעוץ. תוכנת מחשב מחשבת את הסיכוי לעובר עם תסמונת דאון, בהתאם לגיל האם, גיל ההריון ותוצאות בדיקת הדם. אם תוצאת הניתוח מצביעה על...
      קרא עוד

      בדיקת חלבון עוברי

      בדיקת חלבון עוברי בודקת 3 חלבונים בדם האם ומתאם את התוצאה לגיל העובר, גיל האם ומשקל הגוף ונתונים נוספים. הבדיקה מזהה יותר מ-65% מהעוברים בסיכון לפתח תסמונת דאון וכן מסייעת באבחון מומים נוספים, בעיקר מומים במערכת העצבים המרכזית של העובר. ניתן לבצע בדיקה נוספת להורמונים המאפשרת לזהות 70% -75% מהעוברים עם תסמונת דאון. כדי להיות תמיד עם יד על הדופק,...
      קרא עוד
      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי