בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    בדיקת אי סבילות למזון

    בדיקת דם רגישות למזון

    בזכות בדיקת דם רגישות למזון (או במילים אחרות בדיקת אי סבילות למזון), נוכל לדעת את מקור האי-נוחות המלווה אותנו לאורך יומנו. למה הכוונה? בין אם מדובר בכאבי בטן, גירודים מציקים, דלקות פרקים ואף כאבי ראש ועייפות מתמשכת – אסור להתפשר על בריאות ואיכות חיים גבוהה, להיפך. בהתאם, כדי שנוכל לגלות את מקור התסמינים, לטפל בהם ולהמשיך בחיינו כראוי – יש לבצע בדיקת רגישות למזון ולפנות אל הומן טסט. עסק זה מתמחה בביצוע מגוון בדיקות – ולמטרות שונות. נדגיש כי בדיקות אלו יתבצעו באופן פרטי ובבית הלקוח. וזאת, כדי לענות כראוי על זמניו ודרישותיו השונות.

    בדיקת דם רגישות למזון: להגיע אל האמת

    איכות חיינו נמדדת במגוון דרכים. בהתאם, כאשר אנו מרגישים לפתע שלא כהרגלנו – נופתע ונרצה לברר מדוע. מרגישים עייפות, כאבי ראש ובטן או אי-נוחות שלא חוויתם בעבר? חלקנו ננסה מגוון דיאטות ואחרים יבצעו בדיקות מסוימות – הכול כדי לקבל את המענה המדויק על הבעיה המסתורית. עם זאת, ובמקום לחשוב על הגרוע מכל, מומלץ להתחיל בבדיקת דם לבירור רגישות למזון.

    לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מדווחים על אי-סבילות למגוון סוגי מזון. אי-סבילות זו יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים וסימפטומים: החל מבעיות בעיכול המזון, מיגרנות ואף חוסר יכולת לישון ברציפות – מדובר בשיבוש של חיי היום-יום בצורה משמעותית ועמוקה. עם זאת, לעיתים קרובות מתבצעים ניסיונות לטפל בסימפטומים אלו – מבלי לטפל במקור הבעיה עצמה.

    כדי שתוכלו לקבל חזרה את השליטה על חייכם, יש לבצע בדיקת דם אשר תצביע על הבעיה האמתית – במהירות וביעילות רבה. במילים אחרות, ככל שתמתינו עם ביצוע בדיקת הדם, התסמינים שאתם חווים ילכו ויחמירו.

    הומן טסט מציע פנל הכי רכב ומתקדם באולם של 270 סוגי מזונות, בדיקת IGg נותנת תמונה רחבה והכוונה לסוגי מזונות שנחשבים "בריאים" אבל לא מתאימים לכל אחד ואחת.

    לבחירתכם:

    • בדיקת רגישות ל- 44 מזונות.
    • בדיקת רגישות ל- 90 מזונות.
    • בדיקת רגישות ל- 180 מזונות.
    • בדיקת רגישות ל- 270 מזונות.

    פענוח הבדיקה מאוד מאוד פשוט ויעזור לכם להרכיב תפריט מאוזנת ומתאימה לכם ורק לכם ולבריאותכם!

    היכן ניתן לבצע בדיקת אי סבילות למזון

    החל מבעיות בעיכול, עצירות, צרבות ועד היפראקטיביות, הפרעות קשב ועוד – כדי להגיע אל האמת ולברר את מצבכם הבריאותי הנוכחי, מומלץ ליצור קשר עם הומן טסט. בזכות עסק זה, תוכלו לשפר את בריאותכם על ידי הזמנת בדיקת דם עד הבית – בפשטות וביעילות רבה. מוזמנים ליצור קשר או להשאיר את פרטיכם.

    להזמנת בדיקה לחץ כאן

    *** המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר ואינו מחליף יעוץ רפואי

    כל הבדיקות לגבר כל הבדיקות לאשה

    כל הבדיקות גנטיותכל הבדיקות א' -ת'

    בדיקת אי סבילות למזון

    בדיקת אי סבילות למזון היא שיטה מקיפה לזיהוי מזונות וכימיקלים המהווים איום על הבריאות. מדובר בבדיקת דם המודדת כיצד 150 סוגי מזון וכימיקלים משפיעים על תאי מערכת החיסון. כמה חומרים שנראים בלתי מזיקים לחלוטין יכולים לפגוע במערכת החיסון שלנו. למרבה הצער, לעתים קרובות הם מתגלים כמוצרים האהובים עלינו. מזונות כאלה גורמים לתגובה המשפיעה על חלק מתאי הדם הלבנים. החומרים המשתחררים במהלך העיכול התאים מתחילים להתפשט בזרם הדם, תוקפים את הרקמות וגורמים לתגובת שרשרת. תהליכים כאלה נקראים אלרגיות כרוניות למזון, או אי סבילות למזון. כדי לזהות אלו מאכלים מזיקים לכם, וגורמים לכם לאי נעימות, תוכלו לבצע בדיקת דם ייעודית בחברת הומן טסט, אשר מתמחים בביצוע בדיקות דם באופן פרטי ברמה הגובה ביותר.

    מה ניתן לבדוק באמצעות בדיקת אי סבילות למזון?

    בדיקת אי סבילות למזון מאפשרת לכם לזהות את אותם רכיבים של מזון הגורמים לתגובות שליליות בגוף האדם. תוצאות הבדיקה מאפשרות ליצור דיאטה אישית ולהתאים את התזונה, תוך התחשבות במאפיינים האישיים של הגוף. בדיקות אי סבילות למזון מבוצעות למטופלים בכל הגילאים. אין התוויות נגד.

    מהי אי סבילות למזון?

    אם אדם אוכל באופן קבוע מזונות שהגוף אינו מסוגל לעכל, מתפתחים עם הזמן תהליכים דלקתיים, העומס על הכליות, הלב ומערכות אחרות גדל. במקרים מסוימים, הריריות מתנפחות, לחץ הדם יורד ומופיעים כאבי מפרקים. צריכה ממושכת של מזונות "אסורים" עלולה לגרום לתגובות וסיבוכים חמורים יותר, לרבות כאלה הדורשים אשפוז וטיפול חירום. לכן, חובה לעבור בדיקת אי סבילות למזון אם אתם מבחינים בהידרדרות כלשהי בבריאות של הגוף. מטרת הבדיקה היא לזהות רכיבי מזון המשפיעים לרעה על הגוף, מתעכלים גרוע וגורמים לביטויים דומים לאלרגיות קלאסיות.

    אינדיקציות לאבחון של אי סבילות למזון:

    • פריחות בעור שקשה להעלים עם תרופות;
    • מחלות עור תכופות (דרמטיטיס, אקזמה וכו');
    • אי נוחות לאחר אכילה (נפיחות, הפרעות עיכול, בחילות);
    • מחלות כרוניות של מערכת העיכול, קשות לטיפול;
    • הפרעות מטבוליות: עודף משקל או, להיפך, אובדן שלו;
    • כאבי ראש וכאבים אחרים המחמירים לאחר אכילה;
    • נטייה תורשתית לאי סבילות למוצרים כלשהם;
    • קשיים בתזונה אצל ילדים מתחת לגיל 3 שנים.

    לבדיקה מדויקת הכוללת מגוון מוצרי מזון נפוצים, צרו קשר עם הומן טסט במהירות.

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      עוד בנושא

      חומצות אורגניות בשתן

      בדיקה של חומצות אורגניות בשתן מתבצעת בחולים עם חשד למגוון רחב של הפרעות מטבוליות. קבוצת המחלות המטבוליות התורשתיות כוללת כ-150 מחלות המאופיינות בהפרשה מוגברת של חומצות אורגניות בשתן. רוב המחלות קשורות להפרות של שלב מסוים של קטבוליזם של חומצות אמינו. להתאמת הטיפול הנכון ביותר, חשוב לבצע בדיקות מתאימות לבירור המצב הבריאותי שלכם. רק כך הרופא המטל יוכל לתת מענה לבעיות...
      קרא עוד

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון נועדה לזהות הריונות בסיכון גבוה ללדת תינוק עם תסמונת דאון. בדיקות אלו מורכבות מבדיקת דם ואולטרסאונד. ישנם סוגים שונים של בדיקות לזיהוי תסמונת דאון. הבדיקה המומלצת תלויה בשלב ההריון בו האישה פונה לייעוץ. תוכנת מחשב מחשבת את הסיכוי לעובר עם תסמונת דאון, בהתאם לגיל האם, גיל ההריון ותוצאות בדיקת הדם. אם תוצאת הניתוח מצביעה על...
      קרא עוד

      בדיקת חלבון עוברי

      בדיקת חלבון עוברי בודקת 3 חלבונים בדם האם ומתאם את התוצאה לגיל העובר, גיל האם ומשקל הגוף ונתונים נוספים. הבדיקה מזהה יותר מ-65% מהעוברים בסיכון לפתח תסמונת דאון וכן מסייעת באבחון מומים נוספים, בעיקר מומים במערכת העצבים המרכזית של העובר. ניתן לבצע בדיקה נוספת להורמונים המאפשרת לזהות 70% -75% מהעוברים עם תסמונת דאון. כדי להיות תמיד עם יד על הדופק,...
      קרא עוד
      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי