בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    חומצות אורגניות בשתן

    בדיקה של חומצות אורגניות בשתן מתבצעת בחולים עם חשד למגוון רחב של הפרעות מטבוליות. קבוצת המחלות המטבוליות התורשתיות כוללת כ-150 מחלות המאופיינות בהפרשה מוגברת של חומצות אורגניות בשתן. רוב המחלות קשורות להפרות של שלב מסוים של קטבוליזם של חומצות אמינו. להתאמת הטיפול הנכון ביותר, חשוב לבצע בדיקות מתאימות לבירור המצב הבריאותי שלכם. רק כך הרופא המטל יוכל לתת מענה לבעיות הבריאותיות שלכם. הומן טסט מביאים עבורכם שיורתי מעבדה עד הבית, כדי שהבדיקות שלכם יהיו מהירות, יעילות וללא כאב או אי נוחות, ואת התוצאות תוכלו לקבל בפרק זמן הקצר ביותר.

    מתי חשוב לבצע מעקב אחר חומצות אורגניות בשתן?

    ניתוח חומצות אורגניות בשתן מתבצע בחולים החשודים במגוון רחב של הפרעות מטבוליות, כולל הפרעות תורשתיות של חומצות אמינו, חומצות שומן ומטבוליזם לקוי. חקר החומצות האורגניות נועד לזהות הצטברות חריגה של תרכובת אחת או יותר כתוצאה ממחסור באנזימים. מבחנים כמותיים עשויים להיות שימושיים לניטור טיפולי של חולים עם הפרעות מטבוליות שאובחנו בעבר. האבחנה האפשרית תלויה בפרשנות של דפוס החומצה האורגנית או בנוכחות/היעדר מטבוליט מסוים. פגם שזוהה במטבוליזם של חומצה אורגנית עשוי לנבוע ממחסור באנזימים, מחסור ברכיבי תזונה ועוד מגוון סיבות נוספות. ניתוח של חומצות אורגניות בשתן יכולות לתת הסבר למגוון תסמינים כגון: הפרעות נוירולוגיות, כולל עוויתות, תת לחץ דם, עייפות, ישנוניות, עיכוב התפתחותי; דלקת הלבלב; ריח יוצא דופן ואי ספיקת כבד.

    הכנות לקראת הבדיקה

    לצורך הבדיקה, מנה ממוצעת של שתן בוקר בנפח של 30-50 מ"ל נאספת במיכל סטרילי. הדגימה נמסרת למעבדה בבוקר של אותו היום. 48 שעות לפני הבדיקה, יש להוציא מהתזונה את הדברים הבאים: תפוחים, ענבים (צימוקים), אגסים, חמוציות, קיווי, שזיפים, בננות, אבוקדו, אננס, סלק, עגבניות ומיצים מפירות/ירקות אלו; קפה, תה, אלכוהול, תוספי תזונה. ניתן לשתות מים באופן רגיל.

    24 שעות לפני איסוף שתן מומלץ לא להעמיס על הגוף פיזית ורגשית; לטוס; לביקור באמבטיות וסאונות, חמות או לבצע טיפולי פיזיותרפיה או עיסויים. וכל זה כדי לא לפגוע בתוצאות הבדיקה. אם תרצו לחסוך זמן, ולקבל שירות מעולה ותוצאות מהירות, חייגו עכשיו את הומן טסט, והם יאספו את הבדיקה שלכם ישירות מהבית.

    בדיקת חומצות אורגניות בשתן

    מטבוליזם הוא תהליך מורכב, ואבחון מעבדה עוזר להעריך את ההפרות שלו. כדי להתמודד עם חילופי חומרים העיקריים (חלבונים, שומנים, פחמימות, כמו גם ויטמינים ומינרלים), הפרמטרים הביוכימיים הרגילים אינם תמיד מספיקים. קביעת הכמות המקסימלית של חומצות אורגניות בשתן היא בדיקה מקיפה מדויקת ביותר המאפשרת להתמודד עם בעיות בשלב מוקדם. ביצוע בדיקת חומצות אורגניות בשתן תאפשר לכם לזהות בעיות מטבוליות בזמן, לפני שיהיה מאוחר מדי. כדי לבצע את הבדיקה, אתם כבר לא חייבים לקחת יום חופש, למצוא סידור לילדים ולעמוד בורים הארוכים של המרפאות. מהיום תוכלו להזמין את שירותי המעבדה עד אליכם הביתה, בעזרת השירות החדש של הומן טסט.

    מה ניתן לזהות בעזרת בדיקת חומצות אורגניות בשתן?

    בדיקת חומצות אורגניות בשתן מאפשרת לכם לזהות הפרעות מטבוליות מולדות שיכולות להשפיע על ההתפתחות הגופנית והנוירו-נפשית של הילד, כמו גם לקבוע את השפעתן על הגוף כך שהרופא יוכל לבחור את הטיפול הדרוש. בדיקת חומצות אורגניות למבוגרים היא הזדמנות להעריך את ההשלכות של מחלות אקוטיות וכרוניות, תהליך אימון אינטנסיבי, חוסרים במטבוליזם של ויטמינים ומינרלים, תפקוד מערכת ניקוי הרעלים ועוד. בדיקה זו מסייעת לרופא להעריך ולבנות מערכת טיפולים מתאימה, לבחור תרופות ולשלוט בטיפול. גילוי מוקדם של הפרעות מטבוליות ותיקונן בזמן משפר את איכות החיים ואת אורך החיים הפעיל. בדיקות החומצות האורגניות בשתן עוזר להבין את שורשי המחלה ולהפוך את הטיפול לממוקד יותר, ולהחלמה מהירה יותר.

    הזמינו בדיקת חומצות אורגניות מקיפה

    הבדיקה מומלצת עבור יילודים למשפחות עם מחלות מטבוליות תורשתיות, משפחות בהן אובחנו הפתולוגיות המקבילות בילדים גדולים יותר ובמקרה של הופעה פתאומית של תסמינים כמו ריח חריג של שתן (סוכר שרוף, סירופ מייפל, גבינה), סירוב לאוכל, הקאות, דיכאון ועוד. ניתוח מפורט של הבדיקות מתאים לאבחון מקיף של תסמונת עייפות כרונית, כאבי ראש, פגיעה קוגניטיבית (קשב, זיכרון), בעיות בטונוס השרירים (כאבי שרירים, ירידה בטונוס, בעיות הסתגלות לפעילות גופנית ועוד), כמו גם שליטה בתהליכים מטבוליים לאחר מחלות כרוניות חריפות ונלוות. לזיהוי הבעיה במהירות, לצורך קבלת הטיפול המותאם הנכון ביותר, חייגו עוד היום אל הומן טסט, ובצעו את הבדיקות הנחוצות לכם מבלי לצאת מהבית.

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      עוד בנושא

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון נועדה לזהות הריונות בסיכון גבוה ללדת תינוק עם תסמונת דאון. בדיקות אלו מורכבות מבדיקת דם ואולטרסאונד. ישנם סוגים שונים של בדיקות לזיהוי תסמונת דאון. הבדיקה המומלצת תלויה בשלב ההריון בו האישה פונה לייעוץ. תוכנת מחשב מחשבת את הסיכוי לעובר עם תסמונת דאון, בהתאם לגיל האם, גיל ההריון ותוצאות בדיקת הדם. אם תוצאת הניתוח מצביעה על...
      קרא עוד

      בדיקת חלבון עוברי

      בדיקת חלבון עוברי בודקת 3 חלבונים בדם האם ומתאם את התוצאה לגיל העובר, גיל האם ומשקל הגוף ונתונים נוספים. הבדיקה מזהה יותר מ-65% מהעוברים בסיכון לפתח תסמונת דאון וכן מסייעת באבחון מומים נוספים, בעיקר מומים במערכת העצבים המרכזית של העובר. ניתן לבצע בדיקה נוספת להורמונים המאפשרת לזהות 70% -75% מהעוברים עם תסמונת דאון. כדי להיות תמיד עם יד על הדופק,...
      קרא עוד

      בדיקות דם לכליות

      אבחון מחלות כליות הוא משימה קשה למדי, שכן רוב המחלות הנפרולוגיות הן אסימפטומטיות לאורך זמן. בדיקות דם לכליות מאפשרות זיהוי בזמן של הפרעות בכליות ורישום של טיפול יעיל. את הבדיקה חשוב לבצע באופן מדויק על ידי ציוד חדשני. הומן טסט עובדים עם מיטב המעבדות בארץ ובחו"ל ומאפשרים לכם לקבל תוצאות מדויקות במהירות, תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה. מדוע יש צורך לבצע...
      קרא עוד
      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי