בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    בדיקות דם יום שישי

    למי מאיתנו יש את הזמן הפנוי להגיע אל בדיקת דם באמצע היום? לבטח כאשר מדובר בבדיקת דם הכוללת גם צום ממושך וגם תורים בקופת החולים או בקיצור ממש לא יום כיף. אך כיום נוכל לבצע את כל בדיקות הדם דרך מגוון של חברות פרטיות, אשר יוכלו לתאם עבורנו בדיקת דם יום שישי בצורה מהירה קלה ונוחה מבלי להמתין בתור לקופה ולבטח שלא להיסחב עם הקניות של יום שישי. לכן אחת ההמלצות לבדיקות ביתיות גם ביום שישי וגם בכל יום אחר, היא לא אחרת מאשר חברת Human Test המציעה מגוון בדיקות, החל מסקירה גנטית ועד לבדיקות דם מתקדמות.

    בדיקות דם יום שישי – הפתרון לכל הבדיקות

    בדיקות דם יום שישי יכול להיות הפתרון המושלם לכל אנשי המקצוע, שכן בדיקות אלו יכולות להתבצע גם ביום הכי קצר של השבוע, בין אם בשעות הבוקר המוקדמות ובין אם בשעות הצהריים ממש רגע לפני כניסת השבת. אך מעבר לכך בקבלת בדיקות אלו עד הבית, נוכל הימנע מהפקקים או זמן ההמתנה הממושך שעלול רק לעלות בקופת החולים בבוקר.

    בדיקות אלו יכולות להיות גם בדיקות עבור בדיקת קרישיות יתר בדם, גם עבור בדיקות היריון שונות כמו כמות חלבון, גלוקוז ועוד. וכמובן בדיקות יותר קריטיות כמו מחלות מין מדבקות, בדיקות הורמונים וכמובן בדיקת כימיקלים שונות כמו בדיקת תפקודי כבד, בדיקת תפקודי כליות, כולסטרול ועוד. החשיבות לשירות שכזה עד הבית, הינה קריטית עבור לא מעט מטופלים, גם בשל זמן העבודה של רובם אבל גם בשל אי יכולת ניוד של חלק לא קטן מהם.

    זמני התוצאות של בדיקות דם יום שישי

    בדיקות דם יום שישי יכולות להיות גם יעילות ולחסוך לא מעט זמן, אבל בבחירה בחברה פרטית לביצוע בדיקות אלו, גם זמן התשובה יכול להתקצר באופן משמעותי, בין מספר שעות בבדיקות דם שונות ועד ליממה בבדיקות אחרות.לכן אחת החברות המומלצות כיום במשק היא לא אחרת מאשר חברת  Human Test דרכה ניתן לקבל מגוון רחב של בדיקות, עם תשובות מהירות וצוות מקצועי המלווה לאורך כל הבדיקה.

    בדיקות דם ביום שישי

    בדיקות דם ביום שישי

    בדיקות דם אינן מסתדרות בלוח הזמנים של מרביתנו, בין אם אנו עובדים לאורך כל שעות היממה ובין אם אנו עובדים בשעות הלילה, כך או כך נתקשה לבצע סנכרון גם בין שעות העבודה שלנו וגם אל בין שעות הבדיקות הקיימות במרבית קופות החולים. לכן אחד הפתרונות אשר התהווה בשנים האחרונות ובעיקר על ידי חברות פרטיות, אלו בדיקות דם ביום שישי, המאפשרות גם לעובדים הכי מסורים, לאימהות הכי מסורות וגם לסבא שכל השבוע היה עסוק עם ביטוח לאומי, לבצע בדיקות דם בזמן. לאחת החברות המומלצות כיום היא לא אחרת מאשר חברת Human Test המציעה מגוון בדיקות דם, בכל זמן ומקום בארץ.

    בדיקות דם ביום שישי-מקרים דחופים וגם לא

    בדיוק כמו שטיפול שיניים עלול להופיע בזמן הלא נכון, כך גם לא מעט תסמינים מורכבים ומבהילים עלולים להופיע אצלנו או אצל בני משפחתנו. לעומת זאת גם בדיקות דם תקופתיות ומעקב שאמור לבצע לא מעט חולים במחלות כרוניות, עלול גם הוא להידחק עד אל סוף השבוע ולעיתים גם לא להיעשות כלל. על כן בדיקות דם ביום שישי, מאפשרים גם מעקב שבוע וגם לצלוח את השבוע ללא בדיקות דם והכנות שונות.

    מלבד זאת גם מקרים דחופים ולא רק מעקבים שגרתיים יכולים להנות מבדיקות דם בימי שישי, החל מספירות דם, בדיקות הריון שונות ואפילו בדיקות עבור מחלות וויראליות שונות. בדיקות אלו יאפשרו למטופלים לקבל את תוצאות הבדיקה במהירות האפשרית ולהישאר במתח למשך כל סוף השבוע או לנסוע שלא לצורך למיון.

    לבחור במקצועיות ופרטיות

    בדיקת דם ביום שישי כמו שציינו יכול להיות מועילה גם למעקבים וגם למקרים דחופים, אבל לא אחת דורשים המטופלים לא רק את החיסיון הרפואי המובטח על ידי קופות החולים והרופאים המטפלים אלא דיסקרטיות גמורה גם במהלך הבדיקות. לכן בחירה בחברה פרטית תעניק לא רק שקט ודיסקרטיות אלא תחסוך יציאה שלא לצורך מהבית. לכן אחת המלצות כמובן חברת Human Test, דרכה ניתן לקבוע תורים לכל ימות השבוע ולקבל צוות מקצועי ושירות אישי מעולה.

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      עוד בנושא

      חומצות אורגניות בשתן

      בדיקה של חומצות אורגניות בשתן מתבצעת בחולים עם חשד למגוון רחב של הפרעות מטבוליות. קבוצת המחלות המטבוליות התורשתיות כוללת כ-150 מחלות המאופיינות בהפרשה מוגברת של חומצות אורגניות בשתן. רוב המחלות קשורות להפרות של שלב מסוים של קטבוליזם של חומצות אמינו. להתאמת הטיפול הנכון ביותר, חשוב לבצע בדיקות מתאימות לבירור המצב הבריאותי שלכם. רק כך הרופא המטל יוכל לתת מענה לבעיות...
      קרא עוד

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון נועדה לזהות הריונות בסיכון גבוה ללדת תינוק עם תסמונת דאון. בדיקות אלו מורכבות מבדיקת דם ואולטרסאונד. ישנם סוגים שונים של בדיקות לזיהוי תסמונת דאון. הבדיקה המומלצת תלויה בשלב ההריון בו האישה פונה לייעוץ. תוכנת מחשב מחשבת את הסיכוי לעובר עם תסמונת דאון, בהתאם לגיל האם, גיל ההריון ותוצאות בדיקת הדם. אם תוצאת הניתוח מצביעה על...
      קרא עוד

      בדיקת חלבון עוברי

      בדיקת חלבון עוברי בודקת 3 חלבונים בדם האם ומתאם את התוצאה לגיל העובר, גיל האם ומשקל הגוף ונתונים נוספים. הבדיקה מזהה יותר מ-65% מהעוברים בסיכון לפתח תסמונת דאון וכן מסייעת באבחון מומים נוספים, בעיקר מומים במערכת העצבים המרכזית של העובר. ניתן לבצע בדיקה נוספת להורמונים המאפשרת לזהות 70% -75% מהעוברים עם תסמונת דאון. כדי להיות תמיד עם יד על הדופק,...
      קרא עוד
      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי