בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    בדיקת דם פרטית לחיילים

    מערכות ומוסדות גדולים אחראיים על רווחתם של מאות ולעיתים אלפי בני אדם, ובמיוחד כאשר מדובר במערכות כמו המערכת הצבאית, אשר עלולה לא פעם לזנוח בצורה בלתי מכוונת את בריאות חייליה. מקרים אלו אינם מתבצעים בצורה שיטתית, אלא מתקיימים בעיקר בשל העומס הרב שקיים המושטת לעיתים עד לכדי בדיקות שגרתיות. על כן לא מעט הורים וגם חיילים מבקשים לבצע בדיקת דם פרטית לחיילים, אשר תוכל לא רק לקצר את זמן התורים אלא להסדיר את הטיפול הראוי ביותר תוך זמן קצר. על אחת החברות המובילות כיום בבדיקות דם פרטיות, היא כמובן חברת Human Test המציעה שורה ארוכה של בדיקות מקיפות גם לחיילים וגם לנשים הריוניות.

    בדיקת דם פרטית לחיילים – לשלול כל אפשרות

    תסמינים שונים של כאבי ראש, כאבי קטן ולעיתים גם כאבים בגפיים ובידיים עלולים להצביע בחלק מהמקרים על תופעה רחבה ומדאיגה יותר, ולעיתים תופעות אלו עלולות להתגבר או אף להישאר באותו "טווח הכאב" גם במשך חודשים. וכאשר מדובר בחיילים שהינם בסך הכל מתבגרים, חשוב לדעת כי בדיקת דם פרטית לחיילים עלולה לאבחן ביעילות מספר רב של תסמינים ומבלי להיתלות במוסדות הרפואה הציבורית בישראל. בדיקות אלו יכולות גם להתבצע עוד בבית החייל, בין אם הוא חוזר מהצבא ובין אם הוא אמור לצאת אל בסיס חזרה. אך מעל לכל עם הבדיקות המצויות כיום, ניתן לשלול מגוון רחב של מחלות שונות בבדיקה אחת פשוטה ומהירה.

    בדיקת דם פרטית לחיילים: בכל מקום ובמהירות

    בחירה בשירות של בדיקת דם פרטית לחיילים עד הבית, תוכל לאפשר גם קבלת תשובה מהירה ומדויקת וכמובן להיעשות בצורה פרטית ודיסקרטית. על כן בחירה בשירות שכזה יכול לא רק לשלוח את ילדינו בחזרה אל הבסיס בראש שקט, אלא גם לדאוג לשמירה על הפרטיות שלו ולא למנוע ממנו את זמן החופשה שכל כך יקר בתקופה זו. לכן אחת החברות המומלצות כיום בשירותי בדיקות ביתיות, היא לא אחרת מאשר חברת Human Test המספקת מגוון בדיקות שונות, החל מבדיקות דם, שתן ועד למחלות מין מדבקות.

    בדיקת דם פרטית לחיילים

    אבחון איכותי וביצוע בדיקות דם בלתי אפשרי ללא בדיקות מעבדה. כמעט 70% מהמחלות נקבעות על פי תוצאות בדיקת דם פרטית, היוצרות תמונה מפורטת של בריאותו של האדם. לאחר ביצוע בדיקת דם פרטית לחיילים ניתן להתחיל טיפול יעיל במחלה, במידה והיא ישנה. מאחר ואורח החיים של החיילים הוא אינטנסיבי, ולא תמיד ניתן לקבל מענה במרפאות המיועדות לחיילים, ניתן להזמין בדיקת דם פרטית דרך חברת הומן טסט, אשר מבצעים את הבדיקות בדיסקרטיות מלאה תוך שמירה על סטריליות והיגיינה.

    יתרונות של בדיקת דם פרטית לחיילים

    פניה לביצוע בדיקת דם פרטית לחיילים דרך הומן טסט מספקים יתרונות רבים, כמו למשל:

    • הכשרה גבוהה של עובדים, הבטחת דיוק התוצאות;
    • רמת איכות מובטחת;
    • תוצאות מהירות – פחות מיום עבור רוב הבדיקות;
    • מחקרים ספציפיים נדירים, אותם ניתן לבצע במעבדות בחו"ל.
    • בדיקה בתנאים נוחים, בזמן שנוח לכם ועם אפשרות לבדיקות מעבדה עד הבית;
    • יישום מערכות בדיקה מודרניות;
    • בטיחות בכל שלב של הבחינה;

    אינדיקציות למצבים בהם צריך לבצע בדיקות דם

    אבחון של כל מחלה מתחיל בבדיקת דם כללית. יש לקחת בדיקת דם עם הסימפטומים הראשונים של הפתולוגיה על מנת לזהות שינויים בגוף בזמן ולהתחיל בטיפול מתאים. בהומן טסט, צוות מנוסה שיוכל לבצע בדיקת דם הן ממבוגר והן מילד בכל גיל ללא כאב, פחד ואי נוחות. בדיקת דם כללית מפורטת מאפשרת לכם להעריך את מספר תאי הדם האדומים והלבנים, טסיות הדם, כדי לקבוע את רמת ההמוגלובין, כדי לקבוע את נוסחת הלויקוציטים. בדיקת דם ביוכימית נלקחת אך ורק על בטן ריקה. היא מאפשרת להעריך את תפקוד האיברים הפנימיים ואת רמת התהליכים המטבוליים בגוף. בדיקות דם מיוחדות נקבעות על פי אינדיקציות. ביניהם, יש חשיבות מיוחדת לבדיקת מחלות זיהומיות, מומים גנטיים ובדיקת דם לסמני גידול. אם אתם חווים איזו בעיה בריאותית ורוצים לבדוק את הסיבה והמקור לבעיה, תוכלו לפנות מחוץ לשירותי הבריאות הממשלתיים, אשר מוקצים לחיילים, ולפנות לביצוע בדיקות באופן פרטי, במחיר נוח. הומן טסט מציעים לכם בדיקות דם פרטיות שזמינות עבורכם בכל שעות היום.

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי