בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    בדיקת מתכות כבדות

    מרבית בני האדם חשופים רוב הזמן אל מגוון רחב של חומרים מזהמים שונים, בין אם בעירוב של כימיקליים שונים בשתייה ועד אל חשיפה לחומרי בניין מסוכנים ואפילו דשנים. החשיפה לכל אלו איננה מורגשת במרבית המקרים, אך בדיקת מתכות כבדות תוכל לשלול את החדש של הצטברות חומרים כאלו בגוף אשר עלולות להוביל למחלות קשות ומורכבות. עם זאת רשימת האנשים להם בדיקה זו מומלצת רק הולכת ומתארכת בשנים האחרונות, לכן מומלץ להכיר את אפשרויות הבדיקה השונות. כיום ניתן לבצע בדיקה שכזו באופן פרטי דרך חברת Human Test ולקבל תשובות בתוך עשרים וארבע שעות, לצד בדיקות נוספות החל מבדיקת אי ספיקת כליות ועד לסקירה גנטית.

    בדיקת מתכות כבדות – למי זה מומלץ?

    כאמור החשיפה אל מתכות כבדות יכולה להתבצע במגוון רחב של אזורים, עם זאת קיימים חתכים שונים באוכלוסייה אשר בדיקת מתכות כבדות מומלצת ביותר עבורם. נתחיל מאנשים הסובלים ממחלות ובעיות שונות החל מהפרעות על הרצף האוטיסטי, עייפות כרונית, OCD, בעיות עור שונות, דלקות פרקים ועוד. מלבד אל כלו גם אנשים מבוגרים וגם ילדים, עלולים להיות חשופים במידה ניכרת אל מתכות כבדות בין אם בבית הספר ובין אם בזיהום באוויר. וכמובן הסקטור שאולי עבורו בדיקת מתכות כבדות היא איננה רק בגדר המלצה, אלו אנשים הפועלים במפעלים מזהמים, כמו תעשיות הצבע, תעשיית הבטון ועוד. בדיקת מתכות תקופתית תוכל לעזור לעובדים הרבים להבין האם עליהם להתמגן בדרכים נוספות או שמא לא קיימת חשיפה מסוכנת.

    בדיקת מתכות כבדות בדם

    בדיקת מתכות כבדות הינה נחשבת לבדיקה קלה ומהירה, אשר נדגמת על ידי דגימת דם, שתן, צואה ואפילו שיער. שכן מתכות ומינרלים נספגים ברקמות אלו כאשר בדיקה באמצעות כל אחד מאלו, תעשה על פי צורכו של המטופל. עם זאת בכדי להבטיח בדיקה מהירה ופרטית ללא חיפושים אינסופיים, ניתן כיום לפנות אל מגוון חברות פרטיות שונות. אחת מהחברות המומלצות כיום היא לא אחרת מאשר חברת Human Test, דרכה ניתן לבצע שורה ארוכה של בדיקות, מבלי לצאת מהבית ולקבל תשובות מהירות.

    בדיקת מתכות כבדות

    בדיקת DMPS, המכונה לעתים קרובות גם בדיקת מתכות כבדות, נעשית כדי לזהות מתכות כבדות שהצטברו בגוף. היא משמש לעתים קרובות כדי לזהות כספית בגוף, שהיא חלק מהחומרים הנכנסים לגוף כתוצאה מעישון, אכילת מזון מזוהם או מהסביבה. הבדיקה מתבצעת גם במקרים בהם יש צורך לקבוע את חלקו של החומר המשמש לשיקום שיניים עשה נזק והרעלה לגוף. אם נחשפתם לסביבה מסוכנת, טיפולים או שזה חלק מהעבודה שלכם, מומלץ לבצע בדיקה למתכות כבדות בהקדם. לעשות זאת תוכלו בעזרת השירות של חברת הומן טסט, המספקים לכם שירותי מעבדה עד הבית עם תוצאות מהירות ביותר.

    מידע כללי על בדיקת מתכות כבדות

    מתכות כבדות הן יסודות לא אורגניים שהם פי חמש מהמשקל הסגולי של מים. חלקם יכולים להוביל להשלכות חמורות על הגוף, למשל, ארסן, כספית ועופרת הם בעלי תכונה של הצטברות ביולוגית ומשפיעים לרעה על מערכות הרבייה, מערכות העצבים, מערכת העיכול ואחרים. ההנחה היא שאחד ממנגנוני הפעולה של מתכות כבדות במהלך הצטברותן הוא היווצרות מוגזמת של רדיקלים חופשיים, אשר בתורם פוגעים ב-DNA ומעורבים בחמצון של קבוצות חלבונים תיול ובחמצן שומנים.

    מדוע חשוב לבצע בדיקות למתכות כבדות?

    האדם המודרני נמצא בסיכון מוגבר להרעלה ממתכות כבדות. המקורות העיקריים שלהם הם מים ואוויר מזוהמים, וכן מזון (למשל, דגים שנתפסו ממים מזוהמים, או פירות וירקות הגדלים על אדמה מזוהמת). לתושבי ערים גדולות יש סיכון גבוה יותר להרעלה כרונית, שכן מינונים קטנים של המתכת חודרים כל הזמן לגופם ומצטברים לאורך תקופה ארוכה. פחות שכיחים מקרים של הרעלה חריפה, שבה המחלה מתרחשת כתוצאה מצריכה בודדת של מינונים גבוהים של מתכות רעילות. הרעלה חריפה היא לעתים קרובות יותר מתרחשת במקומות עבודה עם אנשי מקצוע. בנוסף, הרעלה יכולה להתפתח בעת שימוש בתכשירי מתכת רעילים למטרות טיפוליות לטיפול במחלות מסוימות. מסוכן במיוחד הוא ליתיום, שהמינונים הטיפוליים שלו נמוכים מאוד. אם ידוע לכם על חשיפה למינונים גבוהים ומסוכנים של מתכות כבדות, או שאתם חשים באחד מהסימפטומים המרמזים על הרעלת מתכות כבודות, צרו קשר עם הומן טסט, והזמינו בדיקת מתכות כבדות עוד היום.

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      עוד בנושא

      חומצות אורגניות בשתן

      בדיקה של חומצות אורגניות בשתן מתבצעת בחולים עם חשד למגוון רחב של הפרעות מטבוליות. קבוצת המחלות המטבוליות התורשתיות כוללת כ-150 מחלות המאופיינות בהפרשה מוגברת של חומצות אורגניות בשתן. רוב המחלות קשורות להפרות של שלב מסוים של קטבוליזם של חומצות אמינו. להתאמת הטיפול הנכון ביותר, חשוב לבצע בדיקות מתאימות לבירור המצב הבריאותי שלכם. רק כך הרופא המטל יוכל לתת מענה לבעיות...
      קרא עוד

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון נועדה לזהות הריונות בסיכון גבוה ללדת תינוק עם תסמונת דאון. בדיקות אלו מורכבות מבדיקת דם ואולטרסאונד. ישנם סוגים שונים של בדיקות לזיהוי תסמונת דאון. הבדיקה המומלצת תלויה בשלב ההריון בו האישה פונה לייעוץ. תוכנת מחשב מחשבת את הסיכוי לעובר עם תסמונת דאון, בהתאם לגיל האם, גיל ההריון ותוצאות בדיקת הדם. אם תוצאת הניתוח מצביעה על...
      קרא עוד

      בדיקת חלבון עוברי

      בדיקת חלבון עוברי בודקת 3 חלבונים בדם האם ומתאם את התוצאה לגיל העובר, גיל האם ומשקל הגוף ונתונים נוספים. הבדיקה מזהה יותר מ-65% מהעוברים בסיכון לפתח תסמונת דאון וכן מסייעת באבחון מומים נוספים, בעיקר מומים במערכת העצבים המרכזית של העובר. ניתן לבצע בדיקה נוספת להורמונים המאפשרת לזהות 70% -75% מהעוברים עם תסמונת דאון. כדי להיות תמיד עם יד על הדופק,...
      קרא עוד
      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי