בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    בדיקת קרישיות יתר

    ביצוע בדיקת קרישיות יתר באופן פרטי תענה על השאלה הבאה: האם אתם בעלי סיכון לחוות מצבים בריאותיים חמורים? אכן, הגוף שלנו באופן טבעי מונע את קיומם של דימומים פנימיים – ובהתאם מונע אובדן חמור בדם. כל זאת, על ידי יצירת קרישי דם. עם זאת, קרישיות יתר יכולה להיווצר במקרים חריגים לאחר גירוי סביבתי רגיל לגמרי. במידה ואתם נמצאים בקבוצת סיכון או שמא אתם חושדים בסימפטומים של קרישיות יתר – צרו קשר עם הומן טסט, קבעו את מועד דיגום הדם וקבלו את התוצאה המדויקת ביותר.

    בדיקת קרישיות יתר: הנסיבות היוצרות קרישי דם

    רבים מנהלים חיי יום-יום בטוחים ושלווים. עם זאת, לא תמיד ניתן לצפות מראש מצבים בהם ניפצע – וירד לנו דם כתוצאה מכך. עם זאת, הגוף שלנו מזהה מצבים אלו ומונע מצבים של אובדן דם חמור. וזאת, על ידי יצירת קרישי דם. במקביל, חשוב להצביע על מצבים בהם מערכות הגוף אינן מגיבות כראוי; מצבים המובילים לכמות גבוהה יתר על המידה של קרישי דם. רוצים למנוע מצבים אלו? כדי לוודא כי לא תחוו דימומים פנימיים או חיצוניים, נסקור בקצרה את גורמי הסיכון השונים:

    • הריון וטיפולי פוריות – לאורך תקופות אלו, נשים נמצאות בסיכון גבוה לחוות קרישיות יתר. היבט זה יבוא לידי ביטוי, בין היתר, בהפלות בעת השליש הראשון, נטייה לפקקת וורידים לצד סיבוכים נוספים.
    • עישון – ישנם מחקרים המוצאים את הקשר בין עישון לבין הופעתם של קרישי דם. במילים אחרות, עישון סיגריות יכול להאיץ את הופעתם של קרישי דם כמו גם את הכמות שלהם.
    • ישיבה ממושכת – בין אם מדובר בטיסה ממושכת למדינה אחרת או שמא מדובר ביום ארוך במשרד – ישיבה ממושכת יכולה להוביל לכדי קרישיות יתר.

    לבצע את הבדיקה כראוי

    מעשנים סיגריות בתדירות גבוהה? בעלי משקל עודף? או שמא את מנסה להיכנס להיריון? כדי לוודא כי אינכם סובלים מקרישיות יתר, רצוי לפנות אל הומן טסט ולקבוע בדיקת דם. בדיקה זו תוכלו לבצע בביתכם – כאשר אחות מקצועית ומנוסה תבצע זאת כראוי. נדגיש כי אנו מציעים פנל בדיקת קרישיות יתר הרחב ביותר בארץ!

    פאנל קרישה לעיונכם:

    רוצים בדיקות קרישיות יתר נוספות? פנו אלינו עם הפניה עם בדיקה הנדרשת ותקבלו מענה מדויק ומרשים.

    להזמנת בדיקה לחץ כאן

    *** המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר ואינו מחליף יעוץ רפואי

    כל הבדיקות לגבר כל הבדיקות לאשה

    כל הבדיקות גנטיותכל הבדיקות א' -ת'

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      הרכב הדם בגוף היא תכונה שיכולה להשפיע על אלמנטים רבים מאוד בחייו של האדם. בין שמדובר על כמות גדולה של שומנים או מחסור בכדוריות דם אדומות. יחד עם זאת, כאשר מסתכלים על הרכב הדם בראיה רחבה, ישנה תכונה כימית אחת שחשוב מאוד לאבחן כדי לשמור על הבריאות לאורך שנים רבות מאוד, והיא קרישיות יתר. המנגנון הגופני של קרישת דם נוצר כדי לשמור על הגוף בעת פציעה ובמהירות האפשרית לעצור את תופעת הדימום. ואולם, במידה והדם לא נקרש בצורה האופטימלית, החולה עלול למצוא את עצמו מדמם בצורה אגרסיבית, עד כדי מסכנת חיים. חברת Human Test מסייעת ללקוחותיה לבצע מגוון רחב של בדיקות דם, כולל בדיקת דם קרישיות יתר.

      על ידי נטילת דמים במזרק מן הגוף, בדיוק כמו בדיקת דם לגילוי היריון, אתם יכולים לקבל לא מעט מידע אודות יכולות הגוף והמערכות השונות בו. אם אנו רוצים להתעמק בבדיקות דם לגילוי קרישיות יתר בדם, רצוי להבין את התפקוד של מערכות הגוף בעת פציעה. כל פגיעה בכלי הדם, לצורך העניין חתך פשוט מסכין מטבח, ייצור שטף דם. מערכת קרישת הדם, שמנוהלת על ידי כדוריות הדם הלבנות, נכנסת ברגע זה לפעולה ומתחילה לטפל באזור החתך. באופן נורמטיבי, קרישת הדם תהיה ברמה המתאימה לגודל החתך ולקצב זרימת הדם באזור הפציעה. ואולם, אם אתם סובלים חלילה מבעיה של קרישיות יתר, הדם לא יצליח לענות על הדרישה המדויקת. בדיקת דם קרישיות יתר, יכולה לענות לכם על הצורך ולהסביר לכם מה היא רמת הקרישיות שלכם. זאת, בכדי לקבל את הטיפול התרופתי המתאים, כמו גם להתמודד עם ניתוחים בצורה נכונה מבחינה רפואית.

      ככל שמדובר על טיפול רפואי, וביתר שאת על בדיקות דם ודגימות מעבדה, אתם רוצים לאפשר לקרובים שלכם ולכם את הטיפול המתאים ביותר לצרכים שלכם. ועל כן, כיום ישנן יותר ויותר משפחות אשר מאפשרות לקרובים שלהן לקבל את שירותי המעבדה המתקדמים של חברת Human Test. הצוות הרפואי והמקצועי שלנו מלווה כל אחד ואחת מהמטופלים. אנו מספקים בדיקות חד-פעמיות לחולים הנמצאים בביתם, כמו גם טיפול לטווח הארוך שמותאם יותר לצרכים הרפואיים של החולה ולמצבו הרפואי המשתנה. כל זאת, על בסיס ניסיון רפואי רב שנים ויכולות טכנולוגיות ורפואיות מתקדמות.

      כדי לשמור על שגרת חיים בריאה, על כל המשתמש מכך, אתם רוצים לבצע בדיקות שגרתיות לניתור ואיתור בעיות רפואיות בגופכם. על פי רוב, במערכת הבריאות הישראלית תוכלו לקבל מענה הוגן, אך לעיתים לא מלא לצרכים שלכם. על כן, יותר ויותר ישראלים מעוניינים להשקיע משאבים בחיפוש אחר שירותי רפואה פרטיים שיכולים לסייע לכם לענות על הצרכים הרפואיים של כל אחד מבני המשפחה. במיוחד כאשר מדובר על בני הגיל השלישי, להם תוכלו להציע לעבור בדיקת קרישיות יתר באופן פרטי, מבלי להיחשף לאוכלוסייה הכללית ולהסתכן בבעיות בריאותיות נוספות. אנו, בחברת Human Test מבינים את הצורך לקבל טיפול רפואי פרטני, ומרכיבים לכל לקוח את החבילה המושלמת לו.

      לביצוע של בדיקת קרישיות יתר פרטית יש כמה וכמה יתרונות שיכולים להפוך אותה להחלטה הכי נכונה לכם. נציין מספר יתרונות בולטים של הבדיקה הביתית:
      פרטיות וחשאיות – טיפול נכון בכל בעיה רפואית הוא טיפול ששומר על סודיות רפואית מוחלטת. גם כאשר כל צוות הטיפול מגיע לבית שלכם, הם עדיין מחויבים לשמור על התוצאות בסודיות ולאפשר לכם לקבל את השירות הרפואי הכי טוב ומיטיב שניתן לחשוב עליו.
      תוצאות מהירות – אם אתם רוצים להאיץ את מהירות האבחון והטיפול, במיוחד אם מדובר על מקרים דחופים, שווה לכם לבחור במסלול הטיפול הפרטי. לקוחות קופות החולים השונות יכולים להאיץ את הטיפול רק כי הם בחרו לזנוח את השירותים הציבוריים ולרכוש לעצמם את חבילת האבחון והבדיקה המתאימה לצרכים הרפואיים הנוכחיים שלהם.
      שילוב של כמה טיפולים באחת – בשונה מהפנייה רפואית ממוקדת מטרה, אם אתם בוחרים לפנות לעזרתם של אנשי מקצוע פרטיים בתחום הרפואה, ניתן לשלב כמה וכמה סוגי בדיקות דם, באותו היום. אלא אם כן יש אי אלו הגבלות רפואיות, ניתן לצמצם משמעותית את הסבל, לאלו שלא אוהבים את תהליך נטילת הדם, וכך לאפשר את אותו הטיפול הרפואי והאבחון המדויק, במינימום סבל למטופל.

      כדי להבטיח את איכות הטיפול הרפואי שאתם מקבלים, אנחנו, הצוות המקצועי של חברת Human Test שומרים על רמה מקצועית גבוהה מאוד של מטפלים ואחיות. כל אחד מהמטופלים שלנו, מקבל את סל הטיפול האולטימטיבי לצרכים שלו, שכולל בין היתר בדיקת קרישיות יתר באופן פרטי עד הבית.

      עוד בנושא

      חומצות אורגניות בשתן

      בדיקה של חומצות אורגניות בשתן מתבצעת בחולים עם חשד למגוון רחב של הפרעות מטבוליות. קבוצת המחלות המטבוליות התורשתיות כוללת כ-150 מחלות המאופיינות בהפרשה מוגברת של חומצות אורגניות בשתן. רוב המחלות קשורות להפרות של שלב מסוים של קטבוליזם של חומצות אמינו. להתאמת הטיפול הנכון ביותר, חשוב לבצע בדיקות מתאימות לבירור המצב הבריאותי שלכם. רק כך הרופא המטל יוכל לתת מענה לבעיות...
      קרא עוד

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון נועדה לזהות הריונות בסיכון גבוה ללדת תינוק עם תסמונת דאון. בדיקות אלו מורכבות מבדיקת דם ואולטרסאונד. ישנם סוגים שונים של בדיקות לזיהוי תסמונת דאון. הבדיקה המומלצת תלויה בשלב ההריון בו האישה פונה לייעוץ. תוכנת מחשב מחשבת את הסיכוי לעובר עם תסמונת דאון, בהתאם לגיל האם, גיל ההריון ותוצאות בדיקת הדם. אם תוצאת הניתוח מצביעה על...
      קרא עוד

      בדיקת חלבון עוברי

      בדיקת חלבון עוברי בודקת 3 חלבונים בדם האם ומתאם את התוצאה לגיל העובר, גיל האם ומשקל הגוף ונתונים נוספים. הבדיקה מזהה יותר מ-65% מהעוברים בסיכון לפתח תסמונת דאון וכן מסייעת באבחון מומים נוספים, בעיקר מומים במערכת העצבים המרכזית של העובר. ניתן לבצע בדיקה נוספת להורמונים המאפשרת לזהות 70% -75% מהעוברים עם תסמונת דאון. כדי להיות תמיד עם יד על הדופק,...
      קרא עוד
      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי