בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    מעבדה עד הבית

    שירותי מעבדה עד הבית הינם שירותים מומלצים ביותר. למעשה, פעולה זו הולכת וצוברת תאוצה לאורך השנים האחרונות – כאשר קבוצות שונות באוכלוסייה יכולות ליהנות מכך ולבדוק את בריאותן כראוי. חשיבותה של רפואה בקהילה הינה משמעותית ביותר – בכך אין כל ספק. בין אם מדובר בנשים בהריון, חולי סכרת או שמא מדובר במטופלים בעלי נכויות שונות – כדי שתוכלו לברר האם מצבכם הרפואי הינו תקין, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל הומן טסט. מטרתו של עסק הינה להעניק לכל מטופל את היכולת להיבדק – בנוחות שלו או שלה בסביבה הטבעית שלכם מבלי להיחשף לאנשים חולים או לזיהומים מיותרים.

    מעבדה עד הבית – מה חשוב לדעת?

    רבים לוקחים זאת כמובן מאליו, אך בריאות הינה ערך עליון. במילים אחרות, כדי שנוכל להאריך את חיינו וליהנות מהם כראוי, רצוי לשמור על תזונה נכונה כמו גם לעשות ספורט. כמו כן, חשוב גם לבצע בדיקות דם תקופתיות לקבל תמונת מצב. מעוניינים לבצע בדיקת דם? אם אינכם יכולים להגיע עד קופת החולים הקרובה, רצוי להסתייע בשירות החשוב הבא: שרות מעבדה פרטי שמגיע אליכם עד הבית.

    שירותי מעבדה אלו מיועדים למגוון אנשים באוכלוסייה: החל מקשישים, בעלי נכויות, סיעודיים, נשים הריוניות, עובדים אשר סדר יומם עמוס, חיילים לצד קבוצות רבות נוספות. כמו כן, במסגרת שירותי מעבדה אלו ניתן לבצע בדיקות דם למטרות מגוונות ביותר: החל מגילוי מחלות ויראליות, מחלות זיהומיות, התחלה של מחלות כרוניות, קיומן של אלרגיות, איתור קרישיות יתר, חוסר ויטמינים, הורמונים ועוד.

    בבואכם ליצור קשר עם החברה המעניקה את שירותי המעבדה עד לביתכם, רצוי לברר מספר נקודות חשובות: החל ממטרת הבדיקה, באילו זמנים אתם מבקשים שיגיעו אליכם, מועד תוצאות הבדיקה, ועד בירור מחיר הבדיקה – כך תוכלו להיערך לכך מראש ולסדר את זמנכם כראוי.

    שירותי מעבדה עד הבית: מענה מדויק על דרישות הלקוח

    מטרתן של בדיקות דם למצוא את האמת על הסטטוס הרפואי הקיים – ולהבין האם מצבנו הרפואי תקין. בהתאם למצב זה נדע האם יש צורך בשינוי אורחות החיים, נדע להימנע מבעיות עתידיות שיכולות להתפתח או אם צריך לעקוב בלבד. במקביל לכך, קיים הפתרון המומלץ ביותר לביצוע הבדיקה: שירותי מעבדה בביתכם הפרטי. מעוניינים גם אתם בשירותים אלו? צרו קשר עם הומן טסט. עסק זה מבצע בדיקות דם למטרות שונות – תוך מענה מדויק על דרישות הלקוח.

    שירותי מעבדה פרטית לבדיקות דם יעניקו לכם את התשובה המדויקת ביותר – מבלי להמתין שעות ארוכות בתור. כמו כן, קיומה של בדיקה זו מאפשרת שמירה על פרטיות ברמה גבוהה – כך שאינכם צריכים לחשוש שמא המידע הרגיש יגלוש לגורמים זרים. צמחוניים וחוששים שמא יש לכם מחסור בוויטמין B12? מרגישים עייפות או חולשה וברצונכם לבצע בדיקת דם? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם הומן טסט. עסק זה, אשר הוקם בשנת 2012, חורט על דגלו את ערכי המצוינות וקידום הרפואה בקהילה. כמו כן, הומן טסט מציע מעל 2000 סוגי בדיקות מתקדמות ביותר המתבצעות במעבדות מובילות בארץ ובחו"ל.

    מעבדה פרטית לבדיקות דם: סוגים שונים של בדיקות

    רבים מאתנו מנהלים שגרת יום עמוסה – החל מהעבודה בבוקר ועד הטיפול בילדים בערב, קל ללכת לאיבוד בין שלל המשימות. עם זאת, הדבר החשוב ביותר אותו שוכחים הוא שמירה על הבריאות שלנו. הרי התרגלנו לשים את כולם במקום הראשון – כאשר אנחנו מגיעים אחרונים תמיד.

    כדי להחזיר את האיזון לחיינו, חשוב ביותר לשלב בין תזונה ראויה לבין פעילות ספורטיבית מהנה. כך, נוכל לשפר את איכות חיינו ולהפוך לבריאים הרבה יותר. חלק בלתי נפרד משמירה על איזון בריא כולל, בנוסף, את הזמנת שירותיה של מעבדה פרטית לבדיקות דם. עובדיה של מעבדה פרטית זו מבצעים מגוון בדיקות דם. נציין את חלקן כעת:

    • בדיקת ויטמינים – בין אם מדובר במחסור בוויטמין B12, ברזל או שמא מדובר בסוגי וויטמינים ומינרלים אחרים, יהיה לכך ביטוי פיזי. החל מעייפות, חוסר ריכוז, שיפור בפעילות הלב ומערכת עצבים – על ידי ביצוע בדיקה זו תוכלו להעלות את איכות חייכם ללא ספק.
    • בדיקת STD – חשיבותה של בדיקה זו היא עצומה. וזאת, לאור העובדה שרבים ממשיכים לקיים מגע מיני ללא אמצעי מניעה. כך, בהתאם לתוצאה המתקבלת יוכלו המטופלים לקבל את הטיפול המתאים במהרה.
    • בדיקות דם כלליות
    • בדיקות דם מיוחדות לגבר
    • בדיקות דם מיוחדות לאישה
    • בדיקות דם מיוחדות לילד
    • ועוד…

    מעבדה פרטית לבדיקות דם: מענה מקצועי ואדיב לקהל הלקוחות

    ישנן דרכים רבות להשיג איזון בין גוף לנפש. אחת מהן כוללת ערנות לסימפטומים שאנו חווים – והזמנת מעבדה עד הבית לצורך ביצוע בדיקת דם. גם אתם מתעניינים בשירות זה? אתם מוזמנים לפנות אל הומן טסט. עסק זה מתמחה בשירותי מעבדה רפואית – תוך שירות אדיב לקהל לקוחותיו.

    תקבלו שרות מקצועי בביתכם או במרפאתנו על ידי אחיות מסמכות אקדמאיות בלבד. בנוסף, הצוות של הומן טסט מתמחה באיתור וורידים קשים לצורך דיגום דם – גם לילדים קטנים וגם לקשישים.

    להזמנת בדיקה לחץ כאן

    *** המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר ואינו מחליף יעוץ רפואי

    כל הבדיקות לגבר כל הבדיקות לאשה

    כל הבדיקות גנטיותכל הבדיקות א' -ת'

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      עוד בנושא

      חומצות אורגניות בשתן

      בדיקה של חומצות אורגניות בשתן מתבצעת בחולים עם חשד למגוון רחב של הפרעות מטבוליות. קבוצת המחלות המטבוליות התורשתיות כוללת כ-150 מחלות המאופיינות בהפרשה מוגברת של חומצות אורגניות בשתן. רוב המחלות קשורות להפרות של שלב מסוים של קטבוליזם של חומצות אמינו. להתאמת הטיפול הנכון ביותר, חשוב לבצע בדיקות מתאימות לבירור המצב הבריאותי שלכם. רק כך הרופא המטל יוכל לתת מענה לבעיות...
      קרא עוד

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון

      בדיקת דם לגילוי תסמונת דאון נועדה לזהות הריונות בסיכון גבוה ללדת תינוק עם תסמונת דאון. בדיקות אלו מורכבות מבדיקת דם ואולטרסאונד. ישנם סוגים שונים של בדיקות לזיהוי תסמונת דאון. הבדיקה המומלצת תלויה בשלב ההריון בו האישה פונה לייעוץ. תוכנת מחשב מחשבת את הסיכוי לעובר עם תסמונת דאון, בהתאם לגיל האם, גיל ההריון ותוצאות בדיקת הדם. אם תוצאת הניתוח מצביעה על...
      קרא עוד

      בדיקת חלבון עוברי

      בדיקת חלבון עוברי בודקת 3 חלבונים בדם האם ומתאם את התוצאה לגיל העובר, גיל האם ומשקל הגוף ונתונים נוספים. הבדיקה מזהה יותר מ-65% מהעוברים בסיכון לפתח תסמונת דאון וכן מסייעת באבחון מומים נוספים, בעיקר מומים במערכת העצבים המרכזית של העובר. ניתן לבצע בדיקה נוספת להורמונים המאפשרת לזהות 70% -75% מהעוברים עם תסמונת דאון. כדי להיות תמיד עם יד על הדופק,...
      קרא עוד
      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי