בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    החלפת קטטר בבית

    החלפת קטטר בבית יכול להיעשות רק אם הרופא המטפל איפשר למטופל להכניס נקז חדש בעצמו, תוך ביטול כל הסיכונים האפשריים, אך מוטב אם המטופל יתקשר לאחות שתבצע את ההליך במקצועיות בבית. כדי להחליף את הקטטר, יש צורך לרכוש מערכת חדשה במועד ולדאוג לסטריליות מלאה כדי למנוע התפתחות של זיהומים. האחויות מוסמכות של חברת הומן טסט מתמחות בהחלפת קטטרים לכל סוגי המטופלים, ללא כאב ותוך שמירה על סטריליות מירבית.

    איך מבצעים החלפת קטטר בבית?

    החלפת קטטר בבית נדרש אחת לחודש, אך במקרים מסוימים ייתכן שיהיה צורך בקטטר חדש כבר שבוע לאחר התקנתו. הסיבה לכך היא תהליכים דלקתיים בגוף שהחלו לאחר הניתוח, או טיפול לא נכון וסימנים דלקתיים במערכת השתן. לפני רכישת כל הציוד הדרוש להחלפת הקטטר בבית, תוכלו להתייעץ עם אחות או רופא מטפל. כדי להחליף את הקטטר בבית, תזדקקו לרכיבים הרפואיים הבאים:

    • צנתר ושק חדשים;
    • חומר מחטא טוב, כמו יוד;
    • מגבוני גזה ואלכוהול, כפפות רפואיות ומזרק;
    • תחבושת;

    שימו לב שכל החומרים חייבים להיות חדשים לגמרי וסטריליים. כל זיהום שנכנס לשלפוחית ​​השתן יחד עם הצנתר עלול לגרום לתוצאות מסוכנות, כולל הרעלת דם.

    איך מתבצע ההליך של החלפת קטטר?

    אם אליכם לבצע החלפת קטטר בבית באופן עצמאי, עליכם להזמין אחות מוסמכת שתעזור לכם בתהליך, כי לעשות זאת לבד זה בלתי אפשרי. קודם כל, צריך להסיר את הנוזל מהמשתנה ולשטוף את הידיים היטב, ולאחר מכן לשים כפפות סטריליות. החלפת הקטטר בבית מתבצע כך:

    • הקטטר הישן מוסר מהפיסטולה;
    • העור סביב הפיסטולה מטופל בחומר חיטוי, ולאחר מכן שמים על האזור תחבושת גזה;
    • ניקוז חדש מוחדר דרך הפיסטולה לשלפוחית ​​השתן;
    • יש לטפל מחדש בעור מסביב לפיסטולה בעזרת חומרי חיטוי;
    • תחבושת מונחת על הפיסטולה כך שהקטטר ממוקם במרכזו.

    יש לשמור על כל ההליך שיהיה סטרילי ביותר כדי למנוע החדרת חיידקים למערכת השתן. אם אתם או קרובי משפחתכם זקוקים להחלפת קטטר מקצועי בבית, הזמינו את האחות המוסמכת של הומן טסט עוד היום, ותקבלו שירות מקצועי, סטרילי ובמחיר משתלם.

    החלפת קטטר בבית

    הכנסת קטטר שתן

    קטטר שתן הוא צינור דק וגמיש להוצאת שתן משלפוחית ​​השתן. הוא מוחזק בתוך שלפוחית ​​השתן עם בלון מלא במים. ההתרוקנות מתרחשת מיידית לתוך האסלה, כמו במתן שתן טבעי, או לתוך שקית שתן מיוחדת. הכנסת קטטר שתן מתבצעת לרוב דרך השופכה, תעלה דקה המובילה לשלפוחית ​​השתן. אם אתם נאלצים להשתמש בקטטר שתן, סביר להניח כי תצטרכו שיורתי אחות מקצועיים לשם החלפת הקטטר לאחד חדש, כדי לשמור על היגיינה מירבית.הומן טסט מציעים לכם שירותי אחות מקצועיים עד הבית, שיכולים לעזור לכם בעת הצורך להחליף קטטר.

    מתי יש צורך בהליך הכנסת קטטר שתן?

    השימוש בקטטר שתן צריך להתרחש רק לפי הנחיות רופא. במקרים בהם יש קושי במתן שתן באופן טבעי, או שיש שאריות שתן בשלפוחית ​​השתן והיא אינה מתרוקנת לחלוטין. הקטטר משמש גם בתקופה שלפני או לאחר הניתוח. הכנסת קטטר שתן מתבצעת לשם:

    • להקל על מתן שתן אם יש חסימה בשופכה (הגדלה של הערמונית, גידולים);
    • לעזור לרוקן את השלפוחית ​​במקרה של שרירים חלשים או נזק עצבי המונע מהם לרוקן את השלפוחית ​​בעצמם;
    • במהלך הלידה אם יש אפידורל;
    • לאחר סוגים שונים של התערבויות כירורגיות לניקוז שלפוחית ​​השתן, לפני או במהלך ניתוח ארוך טווח;
    • להעביר תרופות ישירות לשלפוחית ​​השתן, כגון במהלך כימותרפיה לסרטן שלפוחית ​​השתן.

    איך להימנע מזיהומים ובעיות בעת הכנסת קטטר שתן?

    הכנסת קטטר שתן יכולה להיות לא נוחה או אפילו כואבת, ולכן ניתן להשתמש בג'ל הרדמה כדי להפחית את הכאב. הבעיות העיקריות הנגרמות על ידי קטטר שתן הן זיהומים של השופכה, שלפוחית ​​השתן, או, פחות נפוץ, בכליות. סוגים אלו של זיהומים ידועים כדלקות בדרכי השתן ובדרך כלל דורשים טיפול אנטיביוטי. קיים סיכון פוטנציאלי לחלות בדלקת בדרכי השתן בעת שימוש גם בקטטר פנימי וגם בקטטר חד פעמי אם דרישות ההיגיינה נפגעות במהלך ההחדרה. עם זאת, ככל שהקטטר בשימוש ארוך יותר, כך הסיכון לזיהום גבוה יותר. זו הסיבה שחשוב שהקטטרים יוכנסו בצורה נכונה, יתוחזקו כראוי וישתמשו בהם רק למשך כל זמן שצריך. כדי להכניס קטטר באופן נכון בבית, צרו קשר עם הומן טסט, והזמינו אחות מקצועית עד הבית שתבצע את העבודה כנדרש.

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      בדיקות מקצועיות וטיפולים רפואיים בבית הלקוח

      חברת הומן טסט מעניקה למבוטחי כל קופות החולים שירותי מעבדה רפואית מתקדמת עד הבית הכוללים: ביצוע בדיקות דם פרטיות לצרכים שונים, בדיקות גנטיות, בדיקות דימות, בדיקות הורמונליות, מתן עירוי, החלפת קטטר בבית ועוד. יתרונות השירות הינם רבים ומגוונים: הבדיקות מבוצעות בתנאי נוחות מיטביים בבית הלקוח, המועד נקבע על ידי הלקוח, קבלת אבחון וייעוץ מקצועי, עמידה בנהלים המחמירים ביותר של משרד הבריאות ועוד. בכל שאלה, בקשה ופנייה, צוות המומחים שלנו עומד לשירותכם בזמינות מלאה וישמח להעניק לכם מענה מקצועי ושירות איכותי ביחס אישי ובמסירות.

      שירות החלפת קטטר בבית – החשיבות והיתרונות

      הליך של החלפת קטטר בבית מהווה פעולה פולשנית וכולל החלפת קטטר בתוך זמן קצר, או הכנסת קטטר וזאת בהתאם לצורך והנחיית רופא. שירות זה ניתן לאחר ביצוע אבחנה רפואית מקצועית ומדויקת ובמקרים של בעיות מבניות שונות, מצבים של עצירת שתן, מטופלים שעברו ניתוח המצריך ניטור של תפוקת שתן, חולים סיעודיים ועוד. האח או האחות המקצועיים והמנוסים, יגיעו עד לביתכם עם כל הציוד הדרוש ומבחינת המטופל לא נדרשת הכנה מוקדמת כלשהי. בחלק מהמקרים, המטופל, יעדיף לבצע צנתור עצמי, באמצעות צנתרים חד פעמיים שיינתנו לו וזאת במקום להתנייד עם קטטר קבוע. השימוש בצנתרים חד פעמיים מפחית את הסיכוי להיווצרות זיהומים שונים בדרכי השתן. פעולה מסוג זה, מחייבת ליווי והשגחה צמודים של צוות רפואי מנוסה.

      החלפת קטטר בבית – שירות מלא

      שירות החלפת קטטר בבית הינו מועיל, חיוני ונוח במיוחד, השירות ניתן על ידי חברות מקצועיות המתמחות בתחום שירותי מעבדה רפואית מתקדמת עד הבית. הכנסת קטטר באופן קבוע לצורך מתן שתן, הינו הליך המתבצע במקרים בהם המטופל אינו מסוג לתת שתן באופן עצמאי ובכוחות עצמו, ויש הכרח להכניס צנתר – קטטר וזאת על מנת לסייע לנקז את השתן מהגוף. התהליך חייב להתבצע על ידי צוות רפואי מנוסה ומיומן, תוך עמידה בנהלים ותקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות וקופות החולים. יתרונות שירות החלפת קטטר בבית הינם רבים, ראשית אתם חוסכים זמן המתנה ממושך לתור בקופת החולים, שנית אתם נהנים מתנאי נוחות מיטביים בביתכם ובכך חוסכים טרחה וכמובן זוכים לטיפול מסור בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר.

      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי