בדיקות דם פרטיות עד הבית: ספירת דם, תפקודי כבד, תפקודי כליות וכו'

בדיקות סקר לגבר ולאישה , בדיקת סימני סרטן ( אונקו-מרקרים)

שרותי מעבדה רפואית מתקדמת - בדיקות מעבדה החדישות מכל העולם

בדיקות גנטיות לאישה, לגבר, לילד , תינוק או לעובר

שרות אחות מוסמכת עם ניסיון רב שנים , אישפוז בית

בדיקות הדמיה ללא תורים MRI ,CT ,US ,צילומי רנטגן, מאמוגרפיה

ימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00, יום ו' בין השעות 7:00-12:00

050-681-6775 חירום 24/7

050-681-6775 Русский

050-661-7267 English

ביקור בית על ידי אחות במחיר מבצע

צריכים בדיקת דם ? הגעתם למקום הנכון

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    עירוי נוזלים בבית

    בריאות האדם תלויה לחלוטין במערך של מאפיינים פיזיים, ביוכימיים וביולוגיים. ההרכב האיכותי והכמותי של נוזלי הגוף מתייחס לסמנים העיקריים של תפקוד נורמלי או לקוי של איברים ומערכות. כדי לשחזר ולתקן את הסביבה הפנימית בכל ענפי הרפואה המודרנית, נעשה שימוש בטיפול עירוי נוזלים- שיטה מוכחת מדעית לטיפול בהפרעות ופתולוגיות שונות. כאשר עירוי נוזלים בבית יכול להיות פתרון מעולה עבור המטופלים, גם כאשר מדובר במקרה חד פעמי וגם בסדרת טיפולים.מאחר ובבית המטופל מרגיש נינוח, הטיפול יעבור בצורה חיובית יותר ותביא גם לתוצאות טובות יותר. חברת הומן טסט מספקת שירותי מעבדה עד בית המטופל, ומאפשר לכל אחד לעבור את הטיפולים הרפואיים הללו במקום הבטוח והנוח לכם.

    עקרונות הטיפול של עירוי נוזלים בבית

    שיטת העירוי מבוססת על הכנסת תמיסות תרופתיות שונות ישירות לזרם הדם. ישנם אמצעים וגישות רבות לביצוע טיפול עירוי נוזלים בבית. אבל כולם מאוחדים על ידי שלושה עקרונות כלליים:

    • הפתרונות נבחרים באופן אינדיבידואלי.
    • חישובים של נפחי הנוזלים הדרושים מבוצעים על בסיס ניתוחי בקרה, המותאמים בהתאם לתמונה הקלינית הנוכחית.
    • יעילות הטיפול תלויה לחלוטין בתוכנית ברורה של החישובים וההתנהלות.

    כיום, עירוי תוך ורידי של תרופות נמצא בשימוש נרחב בטיפול אינטנסיבי, משקם ומתקן. שיטה זו מפצה במהירות וביעילות על מחסור בנוזלים בסביבה הפנימית של הגוף. כמו כן, הטכניקה הכרחית בטיפול המורכב בחולים שטיפול תרופתי דרך הפה אינו אפשרי עבורם.

    המטרות העיקריות של הטיפול

    ההליך נועד בעיקר להשבת איזון אלקטרוליט לגוף. המטרות מושגות על ידי החדרת מינרלים, ויטמינים וחומרים מזינים לזרם הדם. רק שיטה זו יכולה לחדש במהירות את המחסור במים, חלבונים ואלקטרוליטים, שחשוב במיוחד לחולים במצב קריטי או במהלך החמרה של מחלות כרוניות. המשימות העיקריות של עירוי הן כדלקמן:

    • חידוש נפח הנוזלים הביולוגיים בתאי וברקמות הגוף.
    • שיקום של מים תוך תאיים כדי למנוע התייבשות.
    • ניקוי רעלים – נטרול והפרשה של תוצרי ריקבון המרעילים את הגוף.
    • טיפול תרופתי מסורתי הוא מתן תמיסות מקבוצות תרופתיות שונות דרך הווריד.

    האינדיקציה העיקרית לביצוע ההליך היא חוסר איזון של מים, מינרלים וחומרים מזינים בגוף. יחד עם זאת, החדרה תוך ורידית של חומרים משקמים ותרופתיים משמשת רק כאשר שיטות טיפול שמרניות אחרות בלתי אפשריות או לא יעילות. להזמנת אחות לצורך חיבור אינפוזיה וביצוע עירוי נוזלים בבית, חייגו עוד היום אל הומן טסט.

    עירוי נוזלים

    טיפול בנוזלים הוא מתן מבוקר של כמויות גדולות של נוזלים כדי לספק מים, מלחים וחומרי הזנה או תרופות הניתנות דרך הווריד. עירוי נוזלים עשוי לסייע כאמצעי חירום כדי להחליף אובדן דם גדול, לטפל בהקאות מרובות או להילחם בעייפות. אם אתם מרגישים תשושים ועייפים, אולי אפילו מיובשים, תוכלו לפנות את הומן טסט, המספקים שירותי מבדה ועירויי נוזלים עד הבית. הומן טסט שומרים על דיסקרטיות מירבית ויעזרו לכם לחזור למיטבכם במהירות.

    המטרה העיקרית של עירוי נוזלים

    מטרת השימוש בעירוי היא לייצב ולשקם את התפקודים החיוניים של גופו של המטופל באמצעות הכנסת תרופות או רכיבי תזונה מסוימים. מצד שני, עירוי נוזלים יכול לשמש למתן תרופות למטרות אבחון, כגון חומרי ניגוד, ישירות לזרם הדם. בנוסף, צריכת נוזלים מבטיחים אספקת נוזלים מספקת אם התרחש בעבר איבוד נוזלים משמעותי (שלשולים, הקאות, אובדן דם). בתחילת הטיפול בעירוי מתבצעת נטילת היסטוריה ואבחון יסודי. לאחר מכן המטופל מקבל כמות במינון אינדיבידואלי של תמיסת העירוי. מפגש טיפול עירוי נמשך בממוצע 30 עד 120 דקות. הוא עשוי להיות חד פעמי, נחוץ בדחיפות, או ייתכן שיהיה צורך לחזור עליו על פני תקופה ארוכה יותר, למשל, במהלך כימותרפיה.

    מתי משתמשים בעירוי נוזלים?

    טיפול זה נקבע כטיפול במחלות שונות, כגון: הרעלה, פגיעה במערכת העיכול, התייבשות, זיהומים שונים וכו'. שיטה זו תהיה היעילה ביותר, למשל, אם למטופל יש הקאות קבועות. במקרה זה, מתן פומי של תרופות או תכשירים תזונתיים אינו אפשרי. אובדן נוזלים עלול להוביל לתוצאות מסוכנות רבות בפרק זמן קצר:

    • ירידה בלחץ הדם המתרחשת על רקע חוסר בנפח הדם במחזור;
    • שינויים תאיים המתרחשים על רקע שינוי פתולוגי באיזון האוסמוטי;
    • פגיעה במערכות העצבים וההיקפיות עקב מחסור במינרלים או חומרים מזינים;
    • חולשת שרירים, שחשובה במיוחד לתפקוד הלב, ששריריו פשוט לא יכולים להתכווץ.

    חשוב מאוד בעת התייבשות לספק לגוף חומרים מזינים בזמן. לעתים קרובות, החדרת מזון דרך הפה הופכת לבלתי אפשרית, המחסור בחלבון כתוצאה מכך מוביל לבעיות בגוף. מערכת העירוי מספקת את כל האלמנטים הדרושים לתפקוד תקין של הגוף לדם, עוקפת את כל שלבי תהליך העיכול. לביצוע עירוי נוזלים באופן חד פעמי, או כטיפולים מתמשכים, צרו קשר עם הומן טסט, והם יספקו עבורכם שיורתי אחות מוסמכת מקצועיים ביותר.

    אינפוזיה בבית

    אנשים יכולים לקבל שירותי עירוי בנוחות ביתם עם שירות אינפוזיה בבית. זה יכול להיות מועיל עבור אנשים עם מחלה ארוכת טווח, זיהום, או אשר משתפרים לאחר הניתוח. טיפול בעירוי הוא כאשר התרופה מוכנסת לווריד דרך צינור או מחט. החלמה ממחלה או ניתוח הוא הליך לא פשוט, אל תעמיסו על עצמכם ואל בני המשפחה שבעים לעזור ולטפל בכם. תוכלו להזמין בקלות שירותי אחות מוסמכת אשר תבצע את עבודה על הצד הטוב ביותר, תוך שמירה על מקצועיות וסטריליות. הומן טסט מספקים מגוון שירותי מעבדה עד הבית, כולל אינפוזיה בבית לחולים אשר לא יכולים לעשות זאת בבית חולים או מרפאה.

    אילו סוגי מחלות או מצבים עשויים להזדקק לעירוי?

    טיפול בעירוי משמש לעתים קרובות לטיפול בזיהומים מסוכנים או ארוכי טווח שאינם מגיבים היטב לתרופות הנלקחות דרך הפה. זה יכול לשמש לטיפול במגוון רחב של סוגי סרטן ובכאבים הנלווים אליהם. אינפוזיה בבית משמשת גם הרבה לטיפול בהתייבשות ובבעיות קיבה. אנשים עשויים להעדיף לעשות את העירויים שלהם בבית במקום ללכת למרפאה אם הם צריכים אותם לעתים קרובות כחלק מתוכנית הטיפול שלהם.

    מדוע אנשים מסוימים צריכים לקבל עירוי לאחר ניתוח או שהייה בבית החולים?

    ניתוח יכול להיות קשה לגוף. טיפולי אינפוזיה בבית יכולים לעזור לאנשים שעברו ניתוח להשתפר מהר יותר. עירוי ביתי יכול לעזור למילוי נוזלים שאבדו ולתת את התרופות הטובות ביותר לאנשים שעברו ניתוח. הם משמשים גם כדי להביא משככי כאבים למקום הנכון. על ידי תכנון הטיפולים שיינתנו בבית, החולים יכולים לקבל אשפוז קצר יותר ופחות סיכוי להיחשך למחלות ולחלות בבית החולים.

    כמה זמן לוקח עירוי?

    אינפוזיות ביתיות משתנות באורך ובתדירות; הן תלויות בפרט ובתוכנית הטיפול שנקבעה לו על ידי הרופא שלו. בעוד שחלק מהאינפוזיות עשויות לקחת חצי שעה עד שהתרופה נכנסת לגוף, אחרות יכולות לקחת שלוש או ארבע שעות. עירוי דורש את התרופה שנקבעה וציוד מתאים. הציוד עשוי להיות מורכב ממשאבה למתן תרופות ומערכת מחטים תת עורית. לחבר ולנתק אתכם מהעירוי יכולה רק אחות מוסמכת, וגם כאן תוכלו להשתמש בשירות המקצועי של הומן טסט.

    ייעוץ חינם 24/7

    לכל שאלה השארו פרטים :


      אינפוזיה בבית

      לעולם לא ניתן לדעת או לצפות ליום בו אדם יאלץ לקבל טיפול רפואי דחוף ופולשני. בין שמדובר על מחלות חורף קלות יחסית ובין שמדובר על תהליכי החלמה מורכבים של אירועים מסכני חיים – במקרים בהם אנו צריכים לקבל טיפול רפואי איכותי, המקום האידיאלי לקבל אותו הוא בחיק המשפחה ובמסגרת הפרטית שלנו. כיום, האפשרות לקבל טיפולים רפואיים בבית, כמו למשל שירות אינפוזיה בבית, היא אפשרות רווחת מאוד שקל ליישם. בזכות חברות ואנשי מקצוע אשר מספקים אלטרנטיבה לשירות הרפואה הציבורי אתם יכולים לשמור על הבריאות מבלי לצאת מהבית. ואנו, הצוות הרפואי של חברת Human Test מלווים את הלקוחות שלנו בתהליך ההחלה בעזרת שירות אינפוזיה בבית.

      שירות אינפוזיה בבית – לחולים כרוניים ומדוכאי חיסון

      על פי רוב, הנחיצות של שירותי אינפוזיה בבית יכולה להיות גדולה יותר, דווקא אצל אוכלוסיות מוחלשות מבחינת המערכת החיסונית. זאת, מתוף כמה סיבות מרכזיות:
      אנשים מדוכאי מערכת חיסונית, הם אנשים שיכולים להיות פגיעים הרבה יותר למחלות ו-ווירוסים שנמצאים באזורי התקהלות. ולכן, המטרה המרכזית של חולים אלו היא להימנע מכניסה לחללי פנים מלאי אנשים, כמו קופות חולים ומרפאות.
      על פי רוב, מערכת חיסון חלשה משפיעה גם על היכולות הפיזיות של החולה. ולכן, לאותם החולים קשה להתנייד ממקום למקום לבדם והם לא יכולים להתמודד עם אירועים תכופים של יציאה מהבית.
      אצל חולים כרוניים, בדיוק כמו אצל חולים עם מערכת חיסונית מדוכאת, הצורך בטיפולים תומכים ובדיקות הוא צורך קבוע וחוזר. על כן, אותם המטופלים צריכים כמעט תמיד לקבל שירותי אחיות והפתרון הכי נוח לאותם הצרכים הוא הזמנת האחיות והמעבדה עד לבית.
      במידה רבה, יש צורך למצוא מטפלים שמכירים את הרקע הרפואי של החולה, יכולים לבצע התאמות בסל הבדיקות ולספק את התשובות בצורה מהירה מספיק וישירות אל הצוות המטפל בחולה.

      קבלת אינפוזיה בבית

      ככל ואתם רוצים להעניק לאנשים הכי יקרים והאובים שלכם, את הטיפול הרפואי הכי טוב ומיטיב, אתם צריכים לפנות לצוות רפואי מתקדם ואנושי. אנו, בחברת Human Test מכירים את הצרכים של משפחות רבות אשר חיות עם חולים כרוניים וחולים מדוכאי חיסון. בדיוק מסיבה זו, אנו מתאימים את השירותים הנכונים לכל חולה ומאפשרים לחולים לשפר את הבריאות הפיזית שלהם, מתוך אמונה שזו היא הדרך הטובה ביותר לשפר את הבריאות הכללית שלהם.

      עירוי ברזל בהריון

      במידה רבה, תקופת ההיריון היא אחת מהתקופות הכי מאושרות בחייה של כל אישה וכל זוג צעיר. יחד עם זאת, לא אצל כולן תקופת ההיריון עוברת באותה תחושה קלילה ומרגשת, בעיקר בגלל בעיות רפואיות אשר מגבילות את היכולות הפיזיות של האם או העובר. בדיוק מסיבה זו, נשים רבות עוברות לאורך תשעת חודשי ההיריון בדיקות קדחתניות והליכים רפואיים שיכולים לשמור על בריאותה התקינה של האם וילדה. אחד ההליכים הרפואיים הכי נפוצים וחשובים בתקופה זו הוא עירוי ברזל בהיריון. חברת Human Test מספקת ללקוחותיה שירותי טיפול רפואי עד הבית, ובניהם גם שירותי עירוי ברזל בתקופת ההיריון.

      מה הוא עירוי ברזל בהריון ואיך הוא יכול לסייע לך להיות בריאה יותר?

      עירוי ברזל בהיריון הוא טיפול רפואי פשוט באופן יחסי, שמוכר בקרב נשים רבות – על אחת כמה וכמה אצל נשים בתקופות ההיריון שלהן. רמות ברזל מאוזנות בדם מאפשרות לכל מערכות הגוף לפעול בצורה תקינה. כאשר חווים מחסור בברזל, תחושות עייפות, חולשה ואף עילפון יכולות לסכן כל אדם. ואולם, אצל נשים בשל הווסת החודשית, ההיתכנות למחסור של ברזל בדם היא גבוהה וקריטית הרבה יותר. עם הכניסה להיריון, נדרשות הנשים לעבור על העת בדיקות לניטור רמות הברזל בדמן. זאת, גם כדי לשמור על מצב גופן וגם כדי לאפשר לעובר להתפתח בצורה תקינה לאורך כל תשעת החודשים הבאים.

      ברזל לנשים בהריון

      במידה ובדיקות הדם של האם לא מראות תוצאות טובות ישנן כמה דרכים לקבל תוספי ברזל לדם. כדורים, תמיסות מים או אבקות. לא כל אישה מצליחה לקלוט בדמה את הברזל. ועל כן, כמוצא אחרון ניתן להחזיר עירוי ברזל ישירות למערכת הדם, אשר על פי רוב מצליח לייצב את רמות הברזל בדם לתקופה ארוכה יחסית. התפתחות העובר בבריאות, תלויה במידה רבה מאוד ביכולת שלך לשמור על רמת ברזל קבועה ונורמטיבית בדם.

      קבלת עירוי ברזל לנשים בהריון – להריון בריא

      המטרה שלך ושל בן הזוג, לאורך כל תקופת ההיריון, היא לשמור על הבריאות שלך ושל התינוק במצב הכי טוב שניתן לשמר. על כן, המטרה שלך היא לנתר כל העת את הצרכים הגופניים שלך ושל הילד. יחד עם זאת, לעיתים רבות מאוד, את רוצה לשמור על טיפול פרטי ואישי, ולא לפנות לטיפול קופות החולים הציבוריות. על כן, אנחנו בחברת Human Test יצרנו מערך טיפולים כולל עירוי ברזל בהיריון שילוו אותך לאורך ההיריון ועד ללידה בידיים מלאות.

      תוסף ברזל בהיריון

      שירות מתן עירוי ברזל בהריון הינו חיוני ואף הכרחי במקרים שונים, וזאת על מנת להבטיח אספקת כמות הברזל הנדרשת לגוף בתקופה כה רגישה. החשיבות לשמירה על רמת ברזל תקינה בגופן של נשים בהריון הינה רבה ,וזאת משום שרמת הברזל משפיעה על מהלך ההיריון ועל התפתחותו התקינה של העובר. בעיות בספיגת הברזל בדם הינן שכיחות יותר כאשר מדובר בנשים בהריון או בנשים לאחר לידה ומכאן שקבלת עירוי ברזל בהריון הינה חיונית ועשויה להיות אף קריטית. כאשר מדובר על נשים לאחר לידה, הרי שניתן לחסוך המתנה ממושכת ודאגות ולהיעזר בשירותי מעבדה מתקדמת עד הבית. המספקים נוחות מרבית וניתנים על ידי רופאים, אחים ואחיות וטכנאים מקצועיים, מיומנים ומנוסים.

      שירות מתן עירוי ברזל בהריון עד הבית

      מחסור בברזל נותר כתוצאה מכמה סיבות: אנשים הסובלים מאנמיה, נשים בהריון או לאחר לידה, קשישים, אנשים הסובלים מבעיות בספיגת הברזל בדם ועוד. התופעות העלולות להיווצר בשל מחסור בברזל כוללות עייפות כרונית, עצבנות, כאבי ראש ועוד ולא בכל המקרים הן יחלפו מעצמן. מתן עירוי ברזל יתרום לשיפור מהיר בתחושה של המטופל וישיב לו כוחות מחודשים. מי שסובל ממחסור בברזל או מבעיות בספיגת הברזל בגוף, עשוי לחוש דכדוך, חולשה ועייפות. במצבים אלה עירוי ברזל ישפר את המצב באופן מהיר, אולם בקרב הסובלים מאנמיה, מצב של מחסור בברזל מחייב התייחסות מיוחדת וטיפול קבוע ומקצועי. אנמיה הינה בה מחלה המתבטאת ברמה נמוכה של המגלובין בדם וזאת בשל מחסור בברזל. הבעיה שכיחה במיוחד בקרב נשים בהריון ועלולה אף להחמיר לאחר הלידה. המחסור בברזל עשוי להתבטא גם בקשיי ריכוז, דופק מהיר, קוצר נשימה ובמקרים קיצוניים יוצרו גם בעיות במערכת העיכול ונשירת שיער. הסיכון הגדול ביותר במחסור בברזל בקרב נשים בהיריון הינו זירוז זיהומים והעלאת הסיכון לדיכאון לאחר לידה. מצב של אנמיה ניתן לבדיקה באמצעות ביצוע בדיקת דם פשוטה וקבלת הטיפול תשפר באופן משמעותי את החיים של המטופל.

      עירוי ברזל – מומחים בביצוע בדיקות ומתן טיפולים בבית הלקוח

      חברת הומן טסט הינה חברה מובילה ומקצועית המתמחה במתן שירותי מעבדה מתקדמים עד הבית. השירות ניתן בזמינות מלאה על ידי צוות של רופאים, אחים ואחיות וטכנאים מקצועיים, מיומנים ומנוסים שיגיעו לביתכם ויעניקו לכם מענה איכותי ביחס אישי. כל הבדיקות והטיפולים עומדים בתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות וקופות החולים.

      עירוי ברזל פרטי

      אנשים רבים הסובלים ממחלות שונות, עלולים לסבול גם מאנמיה, ובמקרים אלה יש צורך במתן עירוי ברזל. מצב של אנמיה עלול להיוותר כתוצאה ממגוון סיבות בהן דימומים או טיפול תרופתי. עירוי ברזל הניתן כחלק משירותי מעבדה עד הבית, מסייע לשמור על רמת המוגלובין יציבה ולשפר את איכות חייו של החולה. עירוי ברזל הינו חיוני ואף הכרחי וקריטי עבור חולים במחלות מעיים דלקתיות דוגמת מחלת קרוהן וקוליטיס כיבית, וכן עבור נשים בהריון. רבים מהסובלים ממצב של אנמיה, חשים עייפות העלולה להתפתח לעייפות כרונית וזאת בשל המחסור בהמוגלובין. המוגלובין הינו חלבון המצוי בתאי דם אדומים ומורכב בעיקרו מברזל. אנמיה מאובחנת באמצעות בדיקת דם פשוטה, כאשר שירותי מעבדה ומרפאה עד הבית מספקים בדיקות דם בבית הלקוח ומאפשרים לאתר מצבים ובעיות בריאותיים ורפואיים שונים ולהתאים להם טיפול.

      החשיבות בקבלת עירוי ברזל

      מצב של מחסור בברזל, כאמור, נוצר בשל מחסור בחלבון המוגלובין המצוי בתאי הדם האדומים ואחראי על ספיגת הברזל בגוף. מחלות שונות בהן מחלות מעיים דלקתיות עלולות ליצור קשיי ספיגה של מזון בגוף ולגרום למצב של מחסור בברזל. אנמיה ומחסור בברזל יכולים להיווצר גם כתוצאה מטיפולים תרופתיים שונים ומטיפולים כירורגיים. חולים הסובלים מאנמיה יחושו תשישות ועייפות מוגברת, סחרחורות, כאבי ראש ושינויים תכופים במצב הרוח. על מנת להתמודד עם המחלה, להחלים ממנה ולשפר את איכות החיים של המטופל, מומלץ להסתייע בעירוי ברזל המאפשר לשמור על רמת המוגלובין תקינה ויציבה בגופו של החולה לאורך זמן. את בדיקת הדם וקבלת עירוי ברזל, ניתן לבצע באמצעות שירותי מעבדה עד הבית וכך לחסוך טרחה והמתנה לתור. עירוי ברזל הינו אפקטיבי במיוחד ומספק לחולה את מנת הברזל הדרושה לו באמצעות עירוי יחיד או שני עירויים בלבד ואינו מלווה בתופעות לוואי דוגמת עצירות, בחילות ושלשול המוכרות בקרב מי שנוטל כדורים לתוספת ברזל.

      עירוי ברזל בבית

      חברת הומן טסט הוקמה בשנת 2000 ומתמחה במתן שירותי מעבדה עד הבית. החברה הינו מעבדה רפואית מתקדמת המספקת שירותים רפואיים מקצועיים רבים בביתו של המטופל בהם: בדיקות דם, עירוי ברזל, עירוי נוזלים, בדיקות הדמיה, שירותי רופא פרטי מומחה ועוד. בכל שאלה, פנייה ובקשה, אנו עומדים לשירותכם ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי ושירות איכותי ביחס אישי וזמינות מלאה בכל שעה ובכל מקום.

      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי